اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ثبت رکورد روزانه در ناحیۀ آهن‌سازی شرکت فولاد مبارکه

مدیر ناحیۀ آهن‌سازی شرکت فولاد مبارکه گفت: پرسنل ناحیۀ آهن‌سازی این شرکت با ثبت رکورد تولید روزانۀ آهن اسفنجی به میزان 8 هزار و 815 تن در واحد شهید خرازی موفقیت دیگری را در سال جهش تولید به نام خود ثبت کردند.

ثبت رکورد روزانه در ناحیۀ آهن‌سازی شرکت فولاد مبارکه

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، داریوش رشیدی اظهار داشت: رکورد روزانۀ قبلی تولید آهن در این شرکت به میزان 8هزار و 640 تن بود که در فروردین‌ماه 99 به دست آمده بود.

 مدیر ناحیۀ آهن‌سازی شرکت فولاد مبارکه با اعلام این خبر افزود: این رکورد تولید روزانه در سال جهش تولید و در ادامۀ عملکرد موفقیت‌آمیز این ناحیه در این سال حاصل شده که ناشی از عزم راسخ همکاران در این ناحیه برای مشارکت هرچه بیشتر در حرکت روبه‌رشد  در مسیر  تولید بیشتر و اقتصاد کشور است.

وی همچنین افزود: برنامه داریم با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته و اهتمام کلیۀ کارکنان ناحیۀ آهن‌سازی و واحدهای پشتیبانی، عملکرد درخشانی در سال 99 به ثبت برسانیم.

محمدرضا فتحی، رئیس واحد احیا مستقیم شرکت فولاد مبارکه نیز گفت: با همت کارکنان واحد احیا مستقیم شهید خرازی و همکاری دیگر واحدهای ناحیه، شامل گندله‌سازی، مواد خام و برنامه‌ریزی تولید و تعمیرات، و با پشتیبانی واحدهای خدماتی و ستادی، با وجود شرایط ویژه و مراقبت‌های لازم جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا این موفقیت به دست آمده است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول