اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تذکر به حاجی میرزایی برای رفع مشکلات مربوط به مدارس غیر انتفاعی در ماجرای تعطیلی کرونا

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار ورود این وزارتخانه به اختلافات پیش آمده بین خانواده‌های دانش‌آموزان و مدارس غیر انتفاعی در مورد پرداخت شهریه و در مقابل، عدم استفاده از امکانات آموزشی مدارس به خاطر تعطیلی کرونا شد.

تذکر به حاجی میرزایی برای رفع مشکلات مربوط به مدارس غیر انتفاعی در ماجرای تعطیلی کرونا

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش خواستار ورود این وزارتخانه به اختلافات پیش آمده بین خانواده‌های دانش آموزان و مدارس غیر انتفاعی در بحث پرداخت شهریه و در مقابل عدم استفاده دانش آموزان از امکانات آموزشی این مدارس به دنبال تعطیلی کرونا شد.

متن کامل تذکر نماینده شاهین شهر به وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

خلاصه تذکر:

تعطیلات کرونا، زمینه ساز بروز اختلافاتی بین مدارس غیر انتفاعی، معلمانی که به بهانه تعطیلی مدارس حقوق کامل دریافت نکرده‌اند و خانواده‌های دانش آموزانی شده است که عملا شهریه را پرداخت کرده و از امکانات این مدارس منتفع نشده‌اند، اختلافاتی که تعیین تکلیف آن متوجه وزارت تحت امر جنابعالی است.

شرح تذکر:

امسال، فضا و امکانات فیزیکی مدارس به خاطر شیوع ویروس کرونا، تعطیلات آلودگی هوا و بارندگی، تنها برای نصف سال از سوی دانش آموزان مورد استفاده قرار گرفت و تدریس آنلاین نیز به نسبت تدریس حضوری، رضایت صد در صدی را به دنبال نداشته است، در واقع امسال، عمده بار تحصیلی دانش آموزان بر دوش خانواده‌ها و خود محصلان است؛ با این حال، مدارس غیر انتفاعی نه تنها نسبت به استرداد وجوه مازاد بر شهریه اقدام نمی‌کنند، بلکه شهریه سال تحصیلی جاری را نیز تمام و کمال دریافت کرده‌اند، از طرفی برخی مدارس غیر انتفاعی هم همه شهریه را از خانواده ها دریافت کرده‌اند و هم به معلمان حق‌التدریس خود که عمده کادر این مدارس نیز از این دست هستند، در پاسخ به مطالبه حقوق و مزایا، اظهار می‌کنند: دو ماه مدرسه‌ها تعطیل بوده است.

حل نزاع بین مدارس غیر انتفاعی، معلمان و خانواده دانش آموزان وظیفه ذاتی وزارت تحت امر جنابعالی است. لطفا به جهت تامین رضایت طرفین، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دهید.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول