اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

کارخانه‌های آجر ماشینی نسبت به پرداخت بدهی جاری خود اقدام کنند

استاندار گلستان گفت: کارخانه‌های آجر ماشینی باید با همکاری شرکت گاز نسبت به پرداخت بدهی جاری خود اقدام کنند و در فرصت مقتضی معوقات خود را تقسیط و پرداخت کنند.

کارخانه‌های آجر ماشینی نسبت به پرداخت بدهی جاری خود اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق‌شناس در دویست و هشتاد و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ضمن تقدیر از همراهی دستگاه‌های اجرایی و بانک در زمینه حمایت از تولیدکنندگان با اشاره به اهمیت حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان در استان اظهار کرد: تلاش داریم واحدهای تولیدی با پیشرفت بالای ۵۰ درصد را در سال جاری با تسهیل در قوانین و اعطای تسهیلات مورد نیاز به بهره‌برداری رسانیم و زمینه رونق و اشتغال را فراهم آوریم.

وی تصریح کرد: برخی پروژه‌ها ۱۰ سال یا ۱۵ سال پیش آغاز شده‌اند و امروز سرمایه‌گذاران باید بررسی لازم را صورت دهند که آیا اتمام آنها دارای صرفه اقتصادی لازم است.

* طرح‌های بدون توجیه اقتصادی انتظار پرداخت تسهیلات از جانب بانک‌ها را نداشته باشند
وی تصریح کرد: نباید برای طرح‌های بدون توجیه اقتصادی انتظار پرداخت تسهیلات از جانب بانک‌ها را داشته باشیم.
حق‌شناس گفت: کارخانه‌های آجر ماشینی باید با همکاری شرکت گاز نسبت به پرداخت بدهی جاری خود اقدام کنند و در فرصت مقتضی معوقات خود را تقسیط و پرداخت کنند چرا که دستگاه‌های زیربنایی نیز از محل پرداخت هزینه‌های مصرف توسط مشترکان امکان خدمت‌رسانی را دارند.
استاندار گلستان افزود: استان گلستان از تنوع بالای محصولات کشاورزی و باغی برخوردار است و وجود منطقه آزاد به جهت صادرات و صنایع تبدیلی در راستای فرآوری محصولات و ممانعت از خام‌فروشی می‌تواند در افزایش درآمدها و اشتغال استان موثر باشد.
همچنین در این جلسه مشکلات پنج واحدها در زمینه گردشگری، صنعت و کشاورزی بررسی و تصمیم لازم اتخاذ شد.
همچنین در این جلسه طلوعیان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان ضمن بیان گزارشی از اقدامات این کارگروه گفت: از محل اعتبارات سال ۱۳۹۸ تاکنون بیش از ۴۷۳ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی گلستان پرداخت شده که از این حیث استان گلستان در جایگاه هشتم کشور قرار دارد.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول