اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

برگزاری «کن» در پائیز میسر نیست!/برنامه رئیس برای بازگرداندن مردم به سینما

سازمان دهندگان کن اعلام کردند بسیاری از فیلم ها را در همکاری با برخی فستیوال ها اکران خواهند کرد اما در حال حاضر برگزاری جشنواره فیزیکی امکان پذیر نخواهد بود.

برگزاری «کن» در پائیز میسر نیست!/برنامه رئیس برای بازگرداندن مردم به سینما

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم کن در اوایل ماه ژوئن منتخبی از فیلم ها را رونمایی کرده و با چندین جشنواره از جمله «ونیز» همکاری خواهد کرد. به نظر می رسد برگزارکنندگان نیز امسال احتمال برگزاری جشنواره فیزیکی را در پاییز رد کرده اند.

تیری فرما روز یکشنبه در مصاحبه ای با «اسکرین دِیلی» گفت.: از امروز، سازماندهی یک رویداد فیزیکی برای بغرنج به نظر می رسد، بنابراین ما با اعلام فیلم های منتخب در آغاز ماه ژوئن پیش خواهیم رفت.

او افزود: کن به جای جشنواره مجازی، با همکاری جشنواره های پاییزه طرح «بازآفرینی ورای دیوارها» (کن) را برگزار می کند. این شامل جشنواره «ونیز» و همچنین سینماها است و مذاکرات با آنها آغاز شده است.

رئیس «کن» که از حامیان سرسخت سینماهاست، وعده داده که به سینماداران کمک خواهد کرد که پاییز امسال سینماروها را به بازگشت به سالن های سینما ترغیب کند.

تیِری فرما در این مورد گفت: وی گفت: "سینما و صنایع آن تهدید می شوند. ما باید مجدداً با انرژی، وحدت و همبستگی، اهمیت آن را برگردانیم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول