اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

عطر «مواسات و همدلی» در محروم‌ترین روستاهای بخش «مهران»+فیلم و عکس

700 بسته غذایی در محروم‌ترین روستاهای بخش مهران از توابع شهرستان بندرلنگه در مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی توزیع شد.

عطر «مواسات و همدلی» در محروم‌ترین روستاهای بخش «مهران»+فیلم و عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه،  پس از بیانات نورانی مقام عظمای ولایت در نیمه شعبان مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات و همدلی، سپاه پاسداران و نیروی مردمی بسیج در کنار دیگر دستگاه‌ها در آغاز ماه مبارک رمضان در صف اول برگزاری این رزمایش حضور پیدا کردند و به ندای فرمانده کل قوا لبیک گفتند.

چه اجری از این بالاتر که در کمک‌رسانی به محرومین جامعه سر از پا نشناسند و گره‌ای از مشکلات آنها باز کنند، همان‌طور که در جبهه‌های حق علیه باطل چه در هشت سال دفاع مقدس و چه در دفاع از حرم اهل بیت(ع) در عراق و سوریه مردانه ایستادند و به "هل من ناصر ینصرنی" امام حسین(ع) جانانه لبیک گفتند و این نهضت و انقلاب برخواسته از عاشورا را با خون خود آبیاری کردند و رشد دادند، امروز هم در مبارزه با فقر خم به ابرو نیاوردند و در گرما گرم تابستان و با زبان روزه و با عزمی جهادی پا در میدان عمل نهادند و ثابت کردند هنوز  مرید و پیرو پیر جماران و در ادامه خلف صالحش امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در راه محرومیت‌زدایی و به دور از اشرافی‌گری گام برمی‌دارند.

 

 

چه بی‌ریا و بی‌منت این بسیجیان، صحنه‌هایی زیبا از کمک به محرومان را خلق کردند که زبان از گفتن آن قاصر است. کجاست دوربین رسانه‌های بیگانه که به تصویر بکشد همت مجاهدین صراط حق را، و کجاست حنجره‌های شیطانی BBC و ایران‌اینترنشال‌ها که به جز کینه‌ورزی و عداوت نسبت به این فرزندان ایران زمین چیز دیگری را نمی‌توان در قاموسشان یافت.

امروز این خاکیان افلاک در مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی با رمز یا امام حسن مجتبی(ع) و  برگرفته از خصلت این کریم اهل بیت، کیلومترها جاده‌های خاکی و گاهأ صعب‌العبور روستاهای بخش مهران را طی کردند تا به دل محرومیت رسیدند و بسته‌های غذایی و کمک معیشتی را به دست اهالی رساندند.

همان روستاهایی را که در سال‌های گذشته جهادگران بسیج سازندگی نیز همت کردند و چشمه‌های بهداشتی را برای منازل آنها ساختند و هچنین رزمندگان سپاه دریایی با کمک کمیته امداد نیز چندین واحد مسکونی را احداث کردند و در اختیار آنها گذاشتند.

اهالی این روستاها همیشه و همواره قدردان نعمتی به نام سپاه پاسداران هستند چراکه می‌دانند سپاه هیچ‌وقت محرومین را تنها نگذاشته و نخواهد گذاشت و این نهاد برخواسته از متن انقلاب اسلامی پشت و پناه مستضعفان بوده و هست.

حجت‌الاسلام عباس شمس در حاشیه برگزاری مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی در بخش مهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: به‌مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) این رزمایش با رمز یا امام حسن مجتبی (ع) آغاز و در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته بخش مهران 700 بسته غذایی اهدایی رهبر فرزانه انقلاب به مردم آسیب‌دیده از ویروس منحوس کرونا در روستاهای کمتر توسعه یافته بخش مهران شهرستان بندرلنگه توزیع شد.

وی ادامه داد: تا عید سعید فطر این رزمایش ادامه خواهد داشت و ان‌شاءالله دیگر روستاهای این بخش و دیگر مناطق محروم شهرستان را پوشش خواهیم داد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه یادآور شد: در مرحله اول نیز ۵هزار بسته غذایی در شهرستان بندرلنگه بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا با همکاری ستاد مواسات و همدلی این شهرستان توزیع شد که جا دارد صمیمانه از همه دست‌اندرکاران این امر قدردانی شود.

 

انتهای پیام/۸۸۰۲۸/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول