اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۳ پروژه بزرگ انتقال و فوق توزیع برق در سمنان بهره‌برداری می‌شود

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان با اعلام افتتاح سه پروژه بزرگ انتقال و فوق توزیع برق در استان سمنان گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بیش از ۳۰۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

۳ پروژه بزرگ انتقال و فوق توزیع برق در سمنان بهره‌برداری می‌شود

سیدعلی‌اکبر صباغ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، با اشاره به وضعت مناسب شبکه برق در استان سمنان اظهار کرد: زیرساخت‌های لازم در واگذاری برق به متقاضیان صنایع بزرگ و کوچک در سال جهش تولید بر اساس قوانین و مقررات موجود فراهم شده است.

وی یکی از پروژه‌های مهم قابل افتتاح در سال جاری را افتتاح پست 63 کیلوولت امیرکبیر سمنان عنوان کرد و افزود: به‌منظور تأمین برق خانه‌های مسکن مهر، ایجاد ظرفیت جدید برق‌رسانی مطمئن به مشترکان، افزایش قابلیت اطمینان شبکه، بهبود پارامترهای کیفی برق و پروفیل ولتاژ شبکه و افزایش قابلیت مانور، این پست با اعتباری حدود 225 میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

صباغ بهینه‌سازی پست 63 به 20 کیلوولت شاهرود 1 و واریانت خط 400 کیلوولت علی‌آباد را دو پروژه دیگر در منطقه شاهرود برشمرد و گفت: این پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی بیش از 80 درصد و با اعتباری معادل 80 میلیارد ریال در حال ساخت بوده که طی چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان استمرار پویش الف – ب- ایران را گامی مثبت در مسیر سازندگی با برنامه‌ریزی به‌موقع پروژه‌های صنعت آب و برق دانست.

وی بیان کرد: در بخش انجام بهبودهای مؤثر در اصلاح سازوکارها و فرایندها، در راستای تحقق شعار سال و برگرفته از اهداف و استراتژی‌های کلان شرکت منتج از سند مدیریت استراتژیک در برنامه میان‌مدت، ارتقای مهارت‌ها و توانمندی‌های نیروی انسانی، بهبود فرآیند جذب و نگهداشت نیروی انسانی و تدوین معماری سازمانی و توسعه سامانه‌های مکانیزه اقداماتی است که در سال 99 به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/74003/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول