اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پرداخت بیش از 129 میلیاردریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان گچساران

رئیس کمیته امداد گچساران گفت: از سال گذشته تاکنون مبلغ 129میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی پرداخت شد.

پرداخت بیش از 129 میلیاردریال  تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان گچساران

محمد خادمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی خبر داد.

وی افزود: یکی از اولویت‌های نهاد حمایتی کمیته امدادشهرستان ایجاد اشتغال و توانمندسازی افراد تحت پوشش این نهاد است، بیان کرد:از سال گذشته تاکنون مبلغ  129میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران ابراز کرد: با پرداخت این میزان تسهیلات تعداد333 طرح اشتغال‌زایی در زمینه‌های تولیدی شامل دامپروری، خرید خودرو، صنایع دستی و خدماتی اجرا شده است.

وی اذعان کرد: این میزان تسهیلات برای ایجاد مشاغل خانگی، خوداشتغالی و توسعه روستایی از محل امداد و بانک‌ها پرداخت شده است.

خادمی ابراز کرد: از مجموع  تسهیلات پرداخت شده به مددجویان مبلغ  ۱۲۳میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال  از محل تسهیلات بانکی و پنج میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال تسهیلات امدادی پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد گچساران ادامه داد: از سال گذشته تاکنون 36 طرح اشتغالزایی با اعتبار ی به مبلغ پنج میلیاردو ۶۵۰ میلیون ریال از محل امدادی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد اجرا شد.

خادمی عنوان کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال با هدف توانمندسازی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

این مسوول با اشاره به فعالیت‌های این نهاد در راستای حمایت و اجرای طرح‌های مختلف اشتغالزایی، این فعالیت را گامی مؤثر در کاهش بیکاری و خودکفایی خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد عنوان کرد.

رئیس کمیته امداد گچساران ادامه داد: برطرف کردن معضل بیکاری و اشتغالزایی از برنامه‌های موفق کمیته امداد امام خمینی در چند سال اخیر بوده است.

رئیس کمیته امداد گچساران خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۲هزار و ۲۷ خانوار با جمعیتی افزون بر سه هزار و ۶۶۵ نفر تحت پوشش این نهاد حمایتی در گچساران هستند.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول