اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

وزش باد شدید در همدان/ سرعت ۶۸ کیلومتر در ساعت

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه باد با سرعت ۶۸ کیلومتر در ساعت همدان را درنوردید گفت: آسمان اکثر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش شدید باد و غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

وزش باد شدید در همدان/ سرعت ۶۸ کیلومتر در ساعت

محمدحسن باقری شکیب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در پی فعالیت سامانه محلی و تغییرات آب و هوایی، باد با سرعت ۶۸ کیلومتر در ساعت همدان را درنوردید اظهار کرد: آسمان اکثر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش شدید باد و غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وزش باد موجب ایجاد غبار می‌شود افزود: امروز و فردا آسمان اکثر نقاط استان صاف است و سامانه بارشی از استان خارج می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه سرعت باد در نقاط مختلف متفاوت است تصریح کرد:  جهت این باد از سمت جنوب به شمال است و به دنبال آن دمای کمینه هوای استان بین ۶ تا ۱۱ درجه سانتیگراد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه از فردا با کاهش سرعت وزش باد دمای کمینه اکثر نقاط استان نیز کاهش می‌یابد ادامه داد: شدت سرعت وزش باد در بعداز ظهر امروز به حداکثر مقدار خود می‌رسد و در پی آن، احتمال شکسته شدن درختان و آسیب به تابلوهای تبلیغاتی در سطح استان را به همراه دارد.

باقری شکیب خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۲۷ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه و گل‌تپه با ۱۱ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه در استان گزارش شده است.

وی در پایان افزود: تغییرات دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته بین ۲۶ تا ۱۷ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

انتهای پیام/۸۹۰۳۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول