اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مسابقه اینترنتی ورزشکاران جانباز و معلول برگزار می‌ شود

رئیس هیأت جانبازان و معلولین خراسان رضوی از برگزاری یک دوره مسابقه اینترنتی خبر داد و گفت: مقدمات یک مسابقه اینترنتی ویژه جانبازان و معلولین را فراهم کردیم و طی هفته آینده برگزار خواهد شد.

مسابقه اینترنتی ورزشکاران جانباز و معلول برگزار می‌ شود

مجید محمدی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، درخصوص فعالیت‌های هیأت جانبازان و معلولین استان در زمان شیوع کرونا اظهار کرد: کرونا یک آزمایش عمومی برای تمام جهانیان است و جامعه‌ای در این شرایط پیروز می‌شود که به کمک هم بشتابند و از یکدیگر حمایت کنند.

رئیس هیأت جانبازان و معلولین خراسان رضوی افزود: هیأت جانبازان و معلولین در استان تلاش کرد تا با تدوین برنامه‌های ورزشی اوقات فراغت ورزشکاران را در خانه به نحوی مدیریت کند که آنها شرایط  کسل کننده و یکنواختی نداشته باشند.

وی همچنین از تهیه مواد غذایی برای خانواده‌های ورزشکار جانباز و معلول در مشهد خبر داد و تصریح کرد: ما با حفظ حرمت و شأن خانواده‌های ورزشکاران، آنهایی که نیازمند دریافت کمک بودند را شناسایی کردیم و بصورت نامحسوس پک‌های مواد غذایی را در اختیار آنها قرار دادیم، ملاک اصلی ابتدا تامین نیاز خانواده ورزشکاران بود و پس از آن با همکاری شورای شهر مشهد در جمع‌آوری کمک برای مناطق محروم و حاشیه شهر همکاری داشتیم.

محمدی‌فر درخصوص مسابقات آنلاین برای ورزشکاران جانباز و معلول خراسان رضوی گفت: مقدمات یک مسابقه اینترنتی ویژه جانبازان و معلولین فراهم کردیم و طی هفته آینده برگزار خواهد شد، همچنین برای دوران پسا کرونا نیز اقداماتی صورت گرفته تا ورزشکاران جانباز و معلول که شرایط ویژه‌ای دارند بتوانند بدون مشکل به فعالیت خود ادامه دهند.

انتهای پیام/ 70066

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول