اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مواخذه مدیرانی که در شب زلزله کوتاهی کردند

فرماندار شهرستان پردیس از ضعف عملکرد برخی مدیران ادارات انتقاد کرد و گفت: مدیرانی که در رفع نواقص یا در شب زلزله کوتاهی کردند مورد مواخذه قرار می‌گیرند.

مواخذه مدیرانی که در شب زلزله کوتاهی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری پردیس، عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان اظهار کرد: برخی از مدیران کل حضور بسیار ‌کمرنک و بدون اثری در شهرستان دارند و این قابل قبول نیست.

وی افزود: اگر دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کوتاهی کنند مدیران کل باید پاسخگو باشند و من به عنوان نماینده عالی دولت با این موضوع برخورد می‌کنم.

فرماندار پردیس ادامه داد: مسؤولیت این نیست که کار را در مواقع حساس رها کنیم چرا که شهروندا‌ن به مسؤولیت پذیری ما امید دارند و‌ حضور مؤثر، بینش مدیریتی، دقت در تصمیم گیری و سرعت در اجرا تعیین کننده است و می‌تواند خسارات را کاهش دهد.

رضایی ابراز کرد: موظف هستیم اجازه ندهیم ضعفی بماند تا در مواقع بحران موجب خسارت شود و به همین دلیل مدیرانی که در رفع نواقص یا در شب زلزله کوتاهی کردند مورد مواخذه قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/د/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول