اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

توزیع بسته های معیشتی تئاتری ها به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع)

یک موسسه خیریه و کانون تخصصی تئاتر شهید چمران، بسته های معیشتی خود را به مناسبت ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) بین مددجویان موسسه توزیع کردند.

توزیع بسته های معیشتی تئاتری ها به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع)

«محمدعلی جلیلی» رئیس هئیت مدیره خیریه ایتام ترنم باران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اعلام کرد، که بسته های میوه و  حبوبات با حمایت های خیّرین خیریه تهیه شد و توسط هنرمندان کانون تخصصی تئاتر شهید چمران بین مددجویان توزیع شد.

وی در ادامه افزود: باتوجّه به تاکید مقام معظم رهبری در مورد کمک های مومنانه و حمایت از نیازمندان و فقیران و همچنین سنّت حسنه تکریم و حمایت های معیشتی نیازمندان، موسسه خیریه ایتام ترنم باران با هدف دستگیری و انسان دوستی سالیان متمادی هست که توسط نیکوکاران در روز ولادت کریم اهل بیت،امام حسن مجتبی (ع) برای نیازمندان و فقیران بسته های میوه و ارزاق توزیع می کند و به تازگی هنرمندان تئاتر کانون تخصصی شهید چمران نیز در این امر خیر مشارکت می کنند.

همه نیکوکاران و عزیزان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت  5859837005012592 واریز کرده و با تماس به شماره ۳۳۱۷۱۷۶۷ می توانند کمک های غیر نقدی خود را به نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول