اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مواسات و همدلی سرمایه‌ای عظیم برای کشور است/ مردم بدانند «کرونا» هنوز هست

استاندار هرمزگان گفت: مواسات و همدلی سرمایه‌ای عظیم برای کشور است چراکه این سرمایه، خود نعمتی است که به برکت ولی فقیه، نظام جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد مردم به‌جود آمده است.

مواسات و همدلی سرمایه‌ای عظیم برای کشور است/ مردم بدانند «کرونا» هنوز هست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی ظهر امروز در حاشیه دومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در مسجد جامع بندرعباس ضمن تیریک میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع)، اظهار داشت: بسیار خوشحال و شادمان هستم از این حرکت مؤمنانه مردم چراکه لبیک گفتند به فرمان رهبر عزیزمان در رابطه با حمایت از خانواده‌های آسیب‌دیده در جریان ویروس کرونا و افرادی که متاسفانه کار و فعالیت خود را از دست دادند و با این امر در فشار مالی قرار گرفتند.

وی افزود: مردم، نهادها، دستگاه‌های اجرایی، نظامی به میدان آمدند و با محوریت نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس، حرکت بزرگی در استان هرمزگان به موازات استان‌های دیگر شکل گرفت و ادامه دارد.

استاندار هرمزگان گفت: امروز به‌حمدالله نقطه به نقطه استان با تلاش گسترده نماینده ولی فقیه، دستگاه‌ها و کمک‌های مردمی، سه هزار 150 نفر را شناسایی کردیم و برای هر نفر مبلغ یک میلیون تومان کنار گذاشته شد. البته بخش بسیار زیادی از این کمک‌ها انجام گرفته و توزیع شده است.

همتی ادامه داد: برای خانواده‌های جزایر هرمز، لارک، هنگام و قشم مبلغ 500 هزار تومان به ازای هر نفر تعیین شده است.

وی تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) نیز در جریان سیل جاسک و میناب در کنار ما بود و امروز نیز 32 هزار بسته که هر بسته به ارزش 320 هزار تومان است در نیمه ماه مبارک رمضان آماده‌سازی شده تا در زمان تعیین شده بین مردم توزیع شود.

استاندار هرمزگان افزود: لازم می‌دانم از این همدلی، همراهی و وحدت مردم قدردانی شود و این حرکت را سرمایه‌ای عظیم برای کشور بدانم چراکه این سرمایه، خود نعمتی است که به برکت ولی فقیه، نظام جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد مردم به‌جود آمده است.

همتی در پایان عنوان داشت: به مردم عزیز استان توصیه می‌کنم به دستورات پزشکی و بهداشتی توجه ویژه داشته باشند، همان‌طور که تأکید شده است فقط برای کارهای ضروری از منزل خارج شوند، نکات بهداشتی را رعایت کنند و بدانند کرونا هنوز هست.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول