اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

کمک مومنانه؛ اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در یزد

جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد اعلام کرد: عصر امروز مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه هم‌زمان با سراسر کشور در دارالعباده یزد در مسجد حظیره و پایگاه انقلاب آغاز خواهد شد.

کمک مومنانه؛ اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حسین زارع کمالی با تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: به حول و قوه الهی و به مناسبت میلاد کریم اهل‌بیت(ع) عصر امروز مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری هم‌زمان با سراسر کشور در دارالعباده یزد در مسجد حظیره و پایگاه انقلاب آغاز خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد افزود: در این رزمایش بسته‌های معیشتی و حمایتی که با مشارکت نهادهای انقلابی، مردم با بصیرت یزد، خیرین بسیج اصناف، هیئت های مذهبی، دستگاه‌های اداری و پایگاه‌های مقاومت بسیج جمع‌آوری‌شده به دست افراد نیازمند، کم‌درآمد و افرادی که کسب‌وکار خود را در این شرایط ازدست‌داده‌اند خواهد رسید.

زارع کمالی اضافه کرد: در مرحله اول این رزمایش که قبل از ماه مبارک رمضان برگزارشده بود، ده هزار بسته معیشتی میان خانواده‌های کم‌بضاعت توزیع شد و علاوه بر این به علت استقبال مردم نوع‌دوست استان در چند روز گذشته 3800 بسته معیشتی دیگر نیز تهیه و میان نیازمندان توزیع شد.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد بابیان اینکه مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه در پایان ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد، تأکید کرد: سپاه تا ریشه‌کنی کرونا و رفع محرومیت در کنار مردم کشور خواهد ایستاد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول