اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

توسعه خطوط دوچرخه در پایتخت/ برگزاری مسابقه دوچرخه‌سوار در تهران

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری تهران از آغاز توسعه خطوط دوچرخه در پایتخت خبر داد و گفت:‌ مسابقه «دوچرخه‌سوار برنده» با هدف ترویج استفاده از دوچرخه در پایتخت آغاز شد.

توسعه خطوط دوچرخه در پایتخت/ برگزاری مسابقه دوچرخه‌سوار در تهران

یعقوب آزاده‌دل مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره مسابقه دوچرخه‌سوار برنده، اظهار داشت: ‌این مسابقه با هدف ترویج دوچرخه‌سواری در میان دانش‌آموزان و همراهی با پویش «در خانه می‌مانیم» برگزار شده است.

وی افزود: ارائه ایده نقاشی دیواری ویژه مدارس با محوریت ترغیب دانش‌آموزان به استفاده از دوچرخه در مسیر خانه تا مدرسه و ارائه یک شعار زیبا با محور استفاده از دوچرخه در سفرهای درون‌شهری از موضوعات اصلی این مسابقه است.

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: آخرین مهلت شرکت در مسابقه دوچرخه‌سوار برنده 31 اردیبهشت است و پس از آن قرعه‌کشی مسابقه انجام و به 20 نفر به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

آزاده‌دل گفت: برندگان مسابقه دوچرخه و تجهیزات ایمنی دوچرخه‌سواری از سوی واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری دریافت خواهند کرد و زمان اعلام برندگان 4 خرداد مصادف با عید سعید فطر است.

وی گفت: شهروندان می‌توانند جهت شرکت در مسابقه به شماره 09057562933 پیامک ارسال کنند.

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری تهران با اشاره به افزایش دوچرخه‌سواران تهرانی همزمان با شیوع کرونا گفت: شهرداری به دنبال توسعه خطوط و مسیرهای دوچرخه در پایتخت تحت عنوان مسیر سبز است و اقداماتی در این راستا آغاز شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول