اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تخریب ۸۴ باغ ویلای غیر مجاز در ملارد

رئیس اداره جهاد کشاورزی ملارد از تخریب 84 باغ ویلای غیر مجاز در روستای قلعه کهریز با دستور قضایی خبر داد.

تخریب ۸۴ باغ ویلای غیر مجاز در ملارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، مهدی صالحی رئیس اداره جهاد کشاورزی ملارد با اشاره به اینکه برخی افراد فرصت طلب در روستاه‌های خوش آب و هوای شهرستان ملارد بصورت غیر مجاز و شبانه اقدام به ساخت ویلا در باغات می کنند، اظهار کرد: متاسفانه این افراد با خرید باغات چند هکتاری در داخل باغات بصورت غیر مجاز اقدام به تفکیک اراضی کرده و شبانه در این اراضی قطعه بندی شده ویلا احداث و حتی از آب آشامیدنی روستا برای آبیاری درختان و پرکردن استخر استفاده می‌کنند.

وی  افزود: تخریب‌هایی که براساس دستور قضایی صورت می‌گیرد مربوط به افرادی است که در باغات و با هدف ساخت ویلا بصورت غیر مجاز دیوار کشی و ویلا احداث کرده تا براحتی بفروش برسانند.

 رئیس اداره جهاد کشاورزی ملارد گفت: با دستور قضایی ۸۴ باغ ویلای غیر مجاز که در تعدادی از باغات روستای قلعه کهریز احداث شده بود تخریب و بیش از ۱۳ هکتار از این اراضی به چرخه کشاورزی و زراعت بازگشت.

صالحی تشریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۴۷ باغ ویلای غیر مجاز در شهرستان ملارد با دستور قضایی تخریب و ۴۸ هکتار از اراضی کشاورزی به چرخه طبیعت باز گشته است و جهاد کشاورزی در صورت مشاهده این تخلفات با متخلفان بشدت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول