اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حمایت سران سه قوه برای جهش تولید واقعی باشد

امام جمعه بوئین‌میاندشت گفت: رهبر معظم انقلاب اقتصاد کشور را به سیستم دفاعی و امنیتی بدن تشبیه کردند، یعنی بهبود وضعیت اقتصادی باعث امنیت کشور در تمام زمینه‌ها است که برای جهش تولید همراه خواهد بود، حمایت سران سه قوه برای جهش تولید باید واقعی باشد.

حمایت سران سه قوه برای جهش تولید واقعی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوئین‌میاندشت، حجت‌الاسلام حسن اسکندری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوئین‌میاندشت اظهار داشت: امروز پس از مدت‌ها سعادت پیدا کردیم که در شهرستان شاهد برگزاری اقامه نماز جمعه باشیم و این شهرستان به عنوان پایلوت اقامه نماز جمعه شهرهای استان است.

امام جمعه بوئین‌میاندشت گفت: شب شهادت حضرت علی(ع) به نام شب قدر نامیده شده است و باید بتوانیم از برکات این شب بهره کافی را ببریم.

وی با اشاره به اینکه امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «جهش تولید» نامگذاری شد، افزود: رهبر معظم انقلاب اقتصاد کشور را به سیستم دفاعی و امنیتی بدن تشبیه کردند، یعنی بهبود وضعیت اقتصادی باعث امنیت کشور در تمام زمینه‌ها است که برای جهش تولید همراه خواهد بود، حمایت سران سه قوه برای جهش تولید باید واقعی باشد.

اسکندری با بیان اینکه رعایت حقوق مالکیت از جمله وظایف دادگستری است، مطرح کرد: کشاورزان بوئین‌میاندشت انتقاد دارند که چرا منابع طبیعی با سواستفاده روی مالکیت آن‌ها سند دیگری صادر کرده است در صورتی که سند مالکیت از پدران خود دارند که  در این زمین‌ها مشغول کار هستند، حقوق مالکیت در شهرستان بوئین‌میاندشت رعایت نشده است و از قوه قضائیه خواستار احقاق حقوق کشاورزان بوئین‌میاندشت هستیم.

امام جمعه بوئین‌میاندشت خاطرنشان کرد: وقتی فرزندان این کشور ماهواره نور را در مدار قرار می‌دهند یعنی این قدرت مبتنی بر ایمان و دانش اسلامی کشور است که توانستند با این حرکت انقلابی مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنند.

وی در پایان بیان کرد: چرا صنعت خودروسازی و مدیریت کشور را در اختیار جوانان و دانشمندان کشور قرار نمی‌دهند تا شاهد شکوفایی هرچه بیشتر ایران اسلامی در جهان باشیم.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ح۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول