اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تمام شهرستان‌ها نسبت به راه‌اندازی نقاهتگاه بیماران کرونا اقدام کنند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی بر ایجاد نقاهتگاه بهبودیافتگان کرونا در همه شهرستان‌های استان تأکید کرد و گفت: تمام بیمارانی که از بیمارستان ترخیص می‌شوند امکان حضور در این نقاهتگاه‌ها را دارند.

تمام شهرستان‌ها نسبت به راه‌اندازی نقاهتگاه بیماران کرونا اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، محمدباقر هنربر امروز در مراسم افتتاح نقاهتگاه بهبودیافتگان کرونا در شهرستان میانه، اظهار داشت: ایجاد نقاهتگاه در شهرستان‌های میانه، سراب، اهر و هشترود که بیشترین آمار مبتلایان به بیماری را دارند در اولویت است و دیگر شهرستان‌ها نیز باید نسبت به تجهیز و راه‌اندازی این مراکز در راستای آمادگی هر چه بیشتر اقدام کنند.

وی با اظهار امیدواری نسبت به ریشه‌کن شدن بیماری کرونا، از اقدام به‌موقع شهرستان میانه به‌عنوان اولین شهرستانی که اقدام به راه‌اندازی نقاهتگاه کرده قدردانی کرد و گفت: تمام بیمارانی که بعد از بهبودی از بیمارستان مرخص می‌شوند و امکان قرنطینه در خانه برای آنها فراهم نیست، می‌توانند دوره درمان خود را در این نقاهتگاه کامل کرده و با اطمینان خاطر و بدون هیچ نگرانی به جامعه بازگردند.

فرماندار ویژه میانه هم در این مراسم یادآور شد: نقاهتگاه بیماران بهبودیافته از کرونا با همت بیمارستان شهید محلاتی تبریز و ادارات خدمات‌رسان شهرستان راه‌اندازی شده است.

محمدرضا مشایخی با قدردانی از ادارات خدمات‌رسان از جمله شهرداری، گاز، برق، آب و مخابرات برای تجهیز و ارائه انشعابات لازم در سریع‌ترین زمان ممکن، راه‌اندازی این مرکز را اقدامی در جهت مدیریت هرچه بیشتر بیماری کرونا و قطع زنجیره آن عنوان کرد و افزود: قرنطینه و تکمیل دوره درمان بیماران پس از ترخیص از بیمارستان در این مرکز به انجام می‌رسد تا افراد با بهبودی کامل و بدون خطر برای جامعه به آغوش خانواده‌هایشان بازگردند.

نقاهتگاه بیماران بهبودیافته از کرونا با ظرفیت 40 تخت و با تجهیز به دستگاه‌های موردنیاز در شهرستان میانه افتتاح شد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول