اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

انتقال دارو و تجهیزات پزشکی از هند به تاجیکستان

هند در راستای کمک‌های بشردوستانه محموله‌ای متشکل از داروی‌های لازم و تجهیزات پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا به تاجیکستان اهدا کرد.

انتقال  دارو و تجهیزات پزشکی از هند به تاجیکستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، هند در راستای کمک‌های بشردوستانه محموله‌ای متشکل از داروی‌های لازم و تجهیزات پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا به تاجیکستان اهدا کرد.

دفتر مطبوعاتی شهرداری «دوشنبه» با اعلام این خبر گفت: دارو و تجهیزات پزشکی وارد شده به صورت رایگان در اختیار وزارت بهداشت و حفاظت اجتماعی گذاشته می‌شود تا در مراکز پزشکی پایتخت و سایر مناطق کشور برای معالجه بیماری‌های عفونی به ویژه  مبتلایان به کرونا استفاده شود.

در همین راستا برخی شرکت‌های داخلی نیز در تلاش هستند برای حفظ سلامت شهروندان و دستگیری قشر نیازمند در تهیه مواد دارویی و تجهیزات پزشکی سهیم باشند.

شرکت محلی «آریان‌فرم» از طریق پرواز ویژه از هند مقداری از داروهای لازم و تجهیزات پزشکی را به تاجیکستان وارد کرد که این امر به تامین دارو برای مردم این کشور در این دوره حساس کمک خواهد کرد.

همچنین در چارچوب روابط دوستانه تاجیکستان و هند از طریق همین پرواز یک مقدار کمک بشردوستانه دولت هند عبارت از مواد دارویی برای معالجه بیماران کرونا به «دوشنبه» وارد شد.

تکرار چنین اقدامات خیرخواهانه در روزهای نزدیک به منظور رفع مشکلات موجود جامعه به مواد دارویی برنامه ریزی شده است.


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول