اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

4 باب مغازه غیرمجاز در سنندج پلمپ شد

مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن‌آباد گفت: 4 مغازه غیرمجاز در ناحیه منفصل شهری حسن آباد پلمپ شد.

4 باب مغازه غیرمجاز در سنندج پلمپ شد

ساعد موچشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: برخی از ساکنان ملک‌های ساختمانی خود را صورت غیرقانونی و غیرمجاز در کاربری‌های مغایر مورد استفاده قرار داده بودند.

وی بیان کرد: پرونده چند مغازه که به صورت غیرمجاز و در کاربری مغایر در ناحیه منفصل شهری حسن آباد توسط شهروندان مورد استفاده قرار گرفته بود، به کمیسیون ماده صد ارجاع شد.

وی از پلمپ 4 مغازه با کاربری مغایر در ناحیه منفصل شهری حسن‌آباد خبر داد و افزود: در اجرای بند 24 ماده 55 قانون شهرداری‌ها؛ پس از بررسی های انجام شده این مغازه‌ها پلمپ شد.

تعمیر و بازسازی پل عابر پیاده بلوار مستضعفین  سنندج

مدیر شهرداری منطقه دو سنندج نیز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: وجود پل عابر پیاده در خیابان‌ها موجب شده است تا رانندگان با اطمینان خاطر بیشتر و بدون در نظر گرفتن تردد عابران، به مسیرشان ادامه بدهند.

عرفان فتحی عنوان کرد: یکی از بلوارهای پرتردد در سطح شهر بلوار مستضعفین است که در راستای ایمنی شهروندان یک دستگاه پل عابر پیاده در ورودی ترمینال تهران نصب شده است.

وی گفت: عرشه و پایه پل عابر پیاده واقع در این بلوار بر اثر تصادف و برخورد خودروهای سنگین آسیب دیده بود.

وی از تعمیر و بازسازی این پل عابر پیاده خبر داد و گفت: عملیات تعمیر و بازسازی پل به منظور تامین ایمنی شهروندان، کاهش تصادفات در حال انجام است.

فتحی تصریح کرد: لوله عرشه این پل به طول 8 متر از هر دو طرف 4 متر در عرض 5/1 متر برش داده و تعویض شد و کف پل نیز به طول 4 متر در عرض 5/1 متر نیز که به صورت عاج‌دار بود تعویض شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول