اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

افتتاح ویدیوکنفرانسینگ حوزه قضایی فارس با زندان‌ها

رئیس کل دادگستری فارس از برقراری ارتباط تصویری ببین حوزه‌های قضایی استان، مجتمع‌های قضایی شیراز و زندان‌های فارس در قالب ویدیوکنفرانسینگ در آستانه میلاد کریم اهل بیت(ع) خبر داد.

افتتاح ویدیوکنفرانسینگ حوزه قضایی فارس با زندان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس،حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در افتتاح مراسم ویدوکنفرانس سراسری استان که با حضور رؤسا و دادستان‌های شهرستان‌های استان برگزار شدگفت:پیشینه برقراری ارتباط محدود ویدئوکنفرانسینگ در استان فارس به سال‌های گذشته برمی گردد اما این اولین بار است که برای همه حوزه‌های قضایی و همه زندان‌های فارس به اتفاق، طرح ویدئوکنفرانس اجرا شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به وسعت و تعداد حوزه های قضایی، اجرای این طرح در  کشور بسیار قابل اهمیت ست.

معاون فناوری اطلاعات دادگستری فارس نیز اجرای مناسب این طرح را ناشی از وجود زیرساخت مناسب دادگستری استان دانست و گفت: 100 درصد حوزه‌های قضایی با فیبرنوری به مرکز استان متصل و ارتباط برخی نظیر سازمان زندان‌ها با فیبر تاریک برقرار است.

سید عبدالنبی نجیبی با تاکید براینکه مبنای این ارتباط بدون نقص اقدامات انجام شده در حوزه زیرساخت است، افزود: برخی حوزه های قضایی نیازمند ارتقاء تجهیزات رایانه‌ای و ارتباطی برای بهبود کیفیت اجرای این طرح هستند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول