اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رژیم صهیونیستی مرزهای شرق و شمال نوار غزه را گلوله باران کرد

رژیم اشغالگر صهیونیستی در ادامه تجاوز رومزه خود به نوار غزه، امروز چهارشنبه مرزهای شمال و شرق این باریکه را گلوله باران کرد.

رژیم صهیونیستی مرزهای شرق و شمال نوار غزه را گلوله باران کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، توپخانه رژیم صهیونیستی با چند گلوله خمپاره مواضع مقاومت فلسطین در مرزهای شرق و شمال نوار غزه را بمباران کرد.

به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی امروز چهارشنبه صدای انفجارهای ناشی از حمله توپخانه رژیم صهیونیستی به مواضع مقاومت در مناطق مرزی واقع در شمال تا شرق غزه شنیده شد.

منابع محلی خبر دادند توپخانه رژیم صهیونیستی سه موضع مقاومت فلسطین را هدف گرفتند، اما این حمله تلفات جانی نداشت و تنها خسارات مالی به مکان‌های مورد حمله وارد شده است.

این منابع گفتند حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی دو مقر نیروهای کنترل میدانی در شرق شهرک بیت حانون در شمال نوار غزه را با چهار گلوله خمپاره هدف گرفتند و پس از آن توپخانه رژیم صهیونیستی یک موضع دیگر نیروهای کنترل میدانی را در مرزهای شرق اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه بمباران کردند.

سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر هم تایید کرد که تانک‌های این رژیم سه موضع حماس در شمال نوار غزه  را گلوله باران کرده است.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول