اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بیش از 12 هزار غذای گرم در بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با آغاز پویش اطعام مهدوی، 12 هزار و 279 وعده غذای گرم در آشپزخانه‌های مهدوی استان تهیه شده و به دست نیازمندان رسیده است.

بیش از 12 هزار غذای گرم در بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع شد

علی ملک‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به فعالیت 22 آشپزخانه مهدوی در سراسر استان گفت: همزمان با آغاز پویش اطعام مهدوی، 12 هزار و 279 وعده غذای گرم در آشپزخانه‌های مهدوی استان تهیه شده و به دست نیازمندان رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 242 نیروی داوطلب در این آشپزخانه‌ها با رعایت تمامی نکات بهداشتی فعالیت می‌کنند، ادامه داد: پویش اطعام مهدوی با هدف کمک به رفع نیازهای معیشتی و کاهش مشکلات اقتصادی مددجویان این نهاد و خانواده‌های آسیب‌پذیری که تحت حمایت نیستند، راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در طول ماه مبارک رمضان 10 هزار سبد مواد غذایی و غذای گرم با اعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد و 500 میلیون تومان تهیه و در بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

ملک‌پور با بیان اینکه مردم نیکوکار می‌توانند با پرداخت هر مبلغی بخشی از نیازهای اقتصادی خانواده‌های نیازمند را برطرف کنند، اضافه کرد: شماره‌گیری کد دستوری #038*887*، واریز به شماره حساب بانک ملی ۰۱۱۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه واریز ۸۸۰۳۱۵۵۳۷ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۲۹۱ برای دریافت کمک‌های نقدی مردم استان در نظر گرفته شده است. 

وی گفت: همچنین ادارات کمیته امداد امام خمینی استان و مراکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوعدوست استان هستند.

انتهای پیام/3339

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول