اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آماده شدن ستاد عتبات عالیات زنجان برای توزیع بسته‌های معیشتی در هفته اطعام و اکرام

مسؤول مشارکت‌های مردمی ستاد عتبات عالیات استان از آماده شدن خادمان ستاد عتبات عالیات برای تهیه و توزیع 313 بسته معیشتی در هفته اطعام و اکرام خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی برای تهیه و توزیع این تعداد بسته معیشتی مربوط به ستاد مرکزی است و بقیه شعبات و موکب‌ها هم برنامه خود را در این حوزه اجرا خواهند کرد.

آماده شدن ستاد عتبات عالیات زنجان برای توزیع بسته‌های معیشتی در هفته اطعام و اکرام

محمد امیرخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به راه‌اندازی 14 کارگاه تولید ماسک در زیرمجموعه ستاد عتبات عالیات اظهار کرد: تا این تاریخ 263 هزار و 800 عدد ماسک توسط ستاد تولید و توزیع شده است که 50 هزار عدد آن اهدایی یک خیر تهرانی بود، ولی بقیه ماسک‌ها در همین کارگاه‌ها تولید و توزیع شده است.

مسؤول مشارکت‌های مردمی ستاد عتبات عالیات استان زنجان تولید 262 دست لباس موسوم به گان، 100 شیلد و یک هزار دستکش را از دیگر اقدامات انجام شده در این ستاد از زمان شیوع ویروس کرونا است.

وی با بیان اینکه خادمان ستاد عتبات عالیات در بحث ضدعفونی معابر هم فعالیت و در این راستا 113 هزار لیتر مواد ضدعفونی استفاده شده است، گفت: 3 هزار و 747 عدد مواد بهداشتی شامل ژل و مایع ضدعفونی کننده هم در بین مردم توزیع شده است.

امیرخانی به فعالیت ستاد عتبات عالیات در حوزه تهیه و تولید مواد غذایی اشاره و تصریح کرد: در این راستا 2 هزار پرس غذا در نقاهتگاه‌ها و همچنین در بین کادر درمان توزیع شده است.

مسؤول مشارکت‌های مردمی ستاد عتبات عالیات استان زنجان با بیان اینکه این ستاد در مورد تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندانی که توسط نهادهای حمایتی حمایت نمی‌شوند هم فعالیت می‌کند، ادامه داد: از زمان آغاز اجرای طرح، 2 هزار و 677 بسته غذایی با میانگین قیمت 200 هزار تومان در بین نیازمندان شناسایی شده، توزیع شده است.

وی از آماده شدن خادمان ستاد عتبات عالیات برای تهیه و توزیع 313 بسته معیشتی در هفته اطعام و اکرام خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی برای تهیه و توزیع این تعداد بسته معیشتی مربوط به ستاد مرکزی است و بقیه شعبات و موکب‌ها هم برنامه خود را در این حوزه اجرا خواهند کرد.

امیرخانی در پاسخ به سوالی در مورد نحوه اقدام ستاد عتبات در توزیع بسته‌های معیشتی در بین جامعه هدف گفت: این ستاد یک شبکه گسترده در مساجد و موکب‌ها برای شناسایی نیازمندان دارد و همه تلاش خود را برای پیشگیری از موازی کاری با گروه‌های دیگر انجام می‌دهد.

مسؤول مشارکت‌های مردمی ستاد عتبات عالیات استان زنجان تاکید کرد: خادمان این ستاد کمک‌های پیش‌بینی شده را در بین آسیب‌دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا توزیع می‌کنند.

وی با اشاره به تشکیل 14 کارگروه زیرمجموعه ستاد مبارزه با کرونا افزود: این کارگروه‌ها هرکدام برای یکی از اقشار جامعه فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول