اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

فعالیت 120 دفتر بسیج کارمندان استان مرکزی در رزمایش مومنانه

فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: ۱۲۰ دفتر موجود در بسیج کارمندان برای تهیه بسته‌های معیشتی پای کار آمدند.

فعالیت 120 دفتر بسیج کارمندان استان مرکزی در رزمایش مومنانه

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمدرضا عسگری صبح امروز  در آیین رزمایش کمک مومنانه بسیج کارمندان استان مرکزی اظهار کرد: پایگاه‌های بسیج ادارات در استان از ابتدای شیوع کرونا با سازماندهی کارمندان بسیجی اقدامات بسیار خوبی در جلوگیری از شیوع کرونا و مبارزه با این ویروس انجام دادند.

وی تصریح کرد: تشکیل کارگاه‌های تولید ماسک و دستکش بهداشتی، عملیات گندزدایی محلات و ادارات، تهیه بروشورهای اطلاع رسانی و آموزش کارمندان از جمله اقدامات آنها بوده است.

فرمانده سپاه اراک ادامه داد: با توجه به آسیب دیدن بخشی از افراد در این ایام بسیج کارمندان همانند سایر اقشار بسیج تهیه بسته‌های معیشتی را در دستور کار خود گذاشت که ۱۲۰ دفتر موجود در بسیج کارمندان برای تهیه بسته های معیشتی پای کار آمدند که هرکدام از پایگاه‌های بسیج در ادارات به اندازه توان خود تهیه بسته‌هایی را در دستور کار خود گذاشتند.

عسگری گفت: پایگاه بسیج کارمندان مستقر در استانداری مرکزی نیز در مرحله اول ۱۱۰ بسته معیشتی را تهیه و در بین خانواده‌های آسیب دیده توزیع کرد که در مرحله دوم رزمایش نیز تهیه ۳۰۰ بسته معیشتی را در دستور کار گذاشت که امروز این بسته‌ها تکمیل و به فضل الهی در روز میلاد با برکت امام حسن مجتبی(ع) تحویل نیازمندان داده می‌شوند.

به گفته وی در استان مرکزی بعد از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه از نیمه شعبان تا پایان هفته تهیه ۳۰ هزار بسته معیشتی هدف گذاری شده بود که این ۳۰ هزار بسته تا پایان این هفته تحویل داده خواهند شد.

وی افزود: این رزمایش در سه مرحله نیز برنامه ریزی شده که مرحله دوم آن در روز میلاد با برکت امام حسن مجتبی(ع) در مصلی شهر اراک و مرحله سوم آن در ایام عید سعید فطر انجام خواهد شد و با یاری خداوند قصد داریم به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که این اقدام خداپسندانه تا پایان شرایط کرونایی ادامه‌دار باشد.

عسگری گفت: از آنجایی که مقام معظم رهبری در نیمه شعبان کلمه رزمایش را مطرح کردند بسیجیان برای برگزاری این رزمایش و به نمایش گذاشتن کمک‌های مومنانه پای کار آمدند و خوشبختانه شاهد هستیم شهر اراک و استان مرکزی در این رزمایش پیشتاز است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول