اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

انتشار حجم بی سابقه ای از داده های خودروهای خودران

شرکت فورد در اقدامی بی سابقه حجم زیادی از داده های تجزیه و تحلیل شده توسط خودروهای خودران را منتشر کرد تا به ارتقای عملکرد این خودروها کمک کند.

انتشار حجم بی سابقه ای از داده های خودروهای خودران

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، شرکت فورد هدف از انتشار داده های جمع آوری شده توسط خودروهای خودران خود را ارتقای تحقیق و پژوهش در مورد فناوری های مرتبط با این خودروها اعلام کرده است.

خودروهای خودران برای حرکت ایمن و رسیدن به مقصد به دریافت و تحلیل حجم زیادی از داده ها نیاز دارند که دستیابی به آنها بدون نصب دوربین و انبوهی از حسگرها و رادارها بر روی این خودروها ممکن نیست. این کار هزینه توسعه خودروهای خودران را به خصوص برای شرکت های نوپا بسیار افزایش می دهد و موجب می شود آنها نتوانند از خلاقیت های خود برای کمک به این حوزه علمی استفاده کنند.

 

فورد برای غلبه بر این چالش و کمک به شرکت های نوپا برای فعالیت در این حوزه مجموعه داده های خودروهای خودران خود را در اختیار دانشگاهیان و مراکز تحقیقاتی قرار داده است.

این شرکت با صدور بیانیه ای اظهار امیدواری کرده که اقدام یادشده به جامعه دانشگاهی کمک کند تا راه های خلاقانه برای طراحی و تولید خودروهای خودران بیابند و الگوریتم های جدیدی را در این زمینه ابداع کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول