اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ماموستا نوری: پاسخ سپاه کردستان به ضدانقلاب کوبنده و محکم خواهد بود

امام جمعه اهل سنت قروه گفت: قطعا سپاه به حول و قوه الهی پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان خواهند داد و قطعا این پاسخ درس عبرتی برای مزدوران آمریکای جنایتکاری است که همواره به دنبال ایجاد ناامنی در ایران هستند.

ماموستا نوری: پاسخ سپاه کردستان به ضدانقلاب کوبنده و محکم خواهد بود

ماموستا هاشم نوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، ضمن تسلیت شهادت 3 نفر از نیروهای سپاه کردستان در شهرستان دیواندره، این اقدام تروریستی را پست و احمقانه دانست و اظهار داشت: مردم این حرکت شنیع ضدانقلاب را کوبنده و قاطع پاسخ خواهند بود.

وی تصریح کرد: قطعا سپاه به حول و قوه الهی پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان خواهند داد و قطعا این پاسخ درس عبرتی برای مزدوران آمریکای جنایتکاری است که همواره به دنبال ایجاد ناامنی در ایران هستند.

امام جمعه اهل سنت قروه گفت: تاریخ نشان داده که برای گروهک‌های ضدانقلاب چیزی به نام اخلاق، انسانیت، دین و مذهب معنی ندارد.

وی تاکید کرد: دشمن باید بداند تا زمانی که پاسداران انقلاب اسلامی در مرزهای این کشور ایستاده و از نظام و کشور دفاع می‌کنند، آنها نمی‌توانند به اهداف خود برسند.

ماموستا نوری اضافه کرد: شهادت آرزوی هر انسان آزاده و مسلمانی است لذا دشمنان باید بدانند، اینگونه حرکات مذبوحانه خللی در اقتدار و عظمت کردستان و ایران وارد نخواهد کرد.

وی اظهار کرد: شهیدان در جامعه اسلامی از مقام و جایگاه والایی برخوردارند، تا جایی که رسول خدا (ص) درباره شهدا می‌فرمایند "کسی که در راه خدا جهاد کند، تمام گناهانش بخشیده می‌شود چرا که اجری عظیم دارد".

امام جمعه اهل سنت قروه اذعان کرد: عناصر ضد انقلاب از بدو شکل‌گیری نوکر آمریکا و انگلیس و خدمتگذار بی‌قید شرط رژیم صهیونیستی بوده‌اند و به هیچ اصول و اعتقادی پایبند نیستند.

ماموستا نوری حرکت جنایتکارانه ضدانقلاب در به شهادت رساندن 3 تن از پاسداران رشید اسلام را به شدت محکوم کرد و گفت: ضدانقلاب نشان داده که نوکر بی‌چون و چرای استکبار است و در راه رسیدن به اهداف آنان دست به هر نوع جنایتی می‌زند.

به گزارش فارس، بعد از ظهر سه‌شنبه در پی درگیری نیروهای جان برکف سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با گروهک ضدانقلاب در منطقه عمومی دیواندره، سرباز ولایت سرهنگ پاسدار شکیبا سلیمی از فرماندهان شجاع و دلیر سپاه استان به همراه دو نفر دیگر از نیروهایش به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

پیکر مطهر این شهیدان امروز با حضور مسوولان استانی و شهرستانی، خانواده‌های معظم شاهد و مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور استان تشییع خواهد شد.

مراسم تشییع این شهدا امروز چهارشنبه ساعت 9 صبح در شهرهای قروه، بیجار و دیواندره برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول