اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ادامه تحصیل 70 درصد کانونی‌ها در زندان

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان از ادامه تحصیل 70 درصد از مددجویان کانون اصلاح و تربیت خبر داد و گفت: ادامه تحصیل زندانیان راهی برای جلوگیری از ارتکاب مجدد جرم است.

ادامه تحصیل 70 درصد کانونی‌ها در زندان

محمد جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از موضوعات مهمی که اداره کل زندان‌های استان زنجان در دستور کار دارد، فراهم ساختن زمینه تحصیل زندانیان است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان با بیان اینکه ریشه بسیاری از بزهکاری‌ها در سنین نوجوانی ناشی از ترک تحصیل است، گفت: به همین خاطر در کانون اصلاح و تربیت به بحث ادامه تحصیل نوجوانان توجه ویژه شده است.

وی از ادامه تحصیل ۷۰ درصد از مددجویان کانون اصلاح و تربیت استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: از کل زندانیان کانون اصلاح و تربیت زنجان 9 نفر در مقطع تحصیلی متوسطه اول و دوم مشغول تحصیل هستند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان  تصریح کرد: مددجویان واجدالشرایط کانون اصلاح و تربیت با اعطای مرخصی به مراکز آموزشی رسمی در داخل شهر اعزام می‌شود.

جوادی تصریح کرد: همچنین سایر مددجویان از طریق مدارس آموزش از راه دور در حال ادامه تحصیل هستند.

وی به نتایج مثبت ادامه تحصیل زندانیان اشاره کرد و گفت: بازپروری بزهکاران و تحصیل زندانیان در بالاترین سطح مورد توجه دستگاه قضایی و نظام عدالت کیفری است، چرا که سواد آموزی و ادامه تحصیل زندانیان راهی برای جلوگیری از ارتکاب مجدد جرم است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول