اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تجلیل معلمان نمونه کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار در نشست ویدئو کنفرانس با رئیس‌جمهور

مراسم تجلیل معلمان نمونه کهگیلویه و بویراحمد با حضور استانداردر نشست ویدئو کنفرانس با رئیس‌جمهور برگزار شد.

تجلیل معلمان نمونه کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار در نشست ویدئو کنفرانس با رئیس‌جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد طی مراسمی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس‌جمهور و سایر استان‌های کشور و با حضور استانداران و مدیران‌کل آموزش و پرورش استان‌ها برگزار شد.

به گزارش فارس پس از این که معلمان نمونه 5 استان کشور در حضور رئیس‌جمهور و به صورت ویدئو کنفرانس نظرات خود را در خصوص وضعیت معلمان و فرهنگیان بیان کردند نوبت به رئیس‌جمهور رسید تا با تبریک روز و هفته معلم به موضوعات مختلف در خصوص وضعیت فرهنگیان و اوضاع مدارس در این وضعیت کرونایی اشاره کردند.

بعد از صحبت‌های رئیس‌جمهور استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته و روز معلم به همه معلمان استان اظهار کرد: باید به سهم خود از همه معلمان استان که در مناطق محروم و صعب العبور منشا خدمت هستند قدردانی کنم.

وی با بیان اینکه بلیط پرواز به تهران برای حضور در یک جلسه ضروری دارم اما به احترام و عشق معلمان ماندم تا در این جلسه ارادت خود را به معلمان نشان دهم افزود: معلمان نقش بسزایی در توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد دارند.

این مسوول گفت: خوشبختانه استان دارای مجموعه معلمان و فرهنگیان دلسوزی است که به عشق فرزندان استان گاه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند و هیچ گاه از خدمت خسته نمی‌شوند.

کلانتری با یادی از استاد شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری نمونه و اسوه برای همه اقشار به خصوص جامعه فرهنگی کشور است که روز شهادت آن مجاهد راه تربیت به نام روز معلم نام‌گذاری شده است.

به گزارش فارس؛ در انتها معلمان نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد توسط استاندار با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شدند.

 

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول