اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اقدامات تروریستی گروهک‌های معاند نشانه خفت آنان است/سپاه پیشقراول جهاد علیه استکبار است

امام جمعه دهگلان اقدامات تروریستی گروهک‌های معاند و شهادت سه نیروی سپاه بیت‌المقدس را نشانه خفت آنان عنوان کرد.

اقدامات تروریستی گروهک‌های معاند نشانه خفت آنان است/سپاه پیشقراول جهاد علیه استکبار است

ماموستا عبدالسلام محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به آیه مبارکه «و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتا بل أحیاء عند ربهم یرزقون»، ضمن محکوم کردن حمله مذبوحانه و ناجوانمردانه گروهک‌های معاند در به شهادت رساندن سه تن از پرسنل سپاه پاسداران استان کردستان، اظهار کرد: سپاه به عنوان یک نیروی ارزشی، مقتدر و ولایت‌مدار در تمام صحنه موفق عمل نموده و در حوزه امنیت هم همچون سایر نیروها موفق و سربلند بوده است.

اقدام تروریستی گروهک‌های معاند نشانه خفت آنان است

 امام جمعه دهگلان اذعان کرد: اقدامات امروز گروهک‌های معاند و وابسته به استکبار در به شهادت رساندن سه تن از اعضای سپاه کردستان در این ماه مبارک که در بسیاری از نقاط جهان به حرمت ماه رمضان مشاجره و جنگ تعطیل است، نشانه خفت و خواری این گروهک‌های مزدور و غلام حلقه به گوش استکبار است که هر از چندگاهی با عملیات کور و ناجوانمردانه در فکر ضربه‌زدن به نظام هستند.

ماموستا محمدی افزود: بحمدالله امروزه ایران اسلامی بواسطه خون پاک شهدا و مجاهدت نیروهای نظامی، انتظامی امنیتی در کمال اقتدار است و سپاه پاسداران هم به عنوان پیش قراول جهاد علیه استکبار و ایادی دست‌نشانده آن همیشه قهرمانانه عمل کرده است.

وی ضمن تسلیت شهدای دیواندره به حضور مقام‌معظم رهبری، مردم کردستان و خانواده‌های معظم شهدا و فرماندهان سپاه پاسداران، خاطرنشان کرد: شهادت این عزیزان مایه سربلندی و تداوم و تقویت امنیت پایدار است و این اقدام ناجوانمردانه را محکوم و از خداوند منان علو درجات و صبر و اجر برای خانواده‌های معظم شهدا خوستاریم.

انتهای پیام/2330/71/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول