اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

با وجود همه تحریم‌ها جزو کشورهای موفق در دنیا هستیم

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: تصور می شد ایران بیشترین خسارت و تلفات را در بحث کرونا داشته باشد اما با وجود همه تهدیدها و تحریم ها جزو کشورهای موفق در دنیا هستیم و بسیاری از کشورها می خواهند از تجربیات ما استفاده کنند.

با وجود همه تحریم‌ها جزو کشورهای موفق در دنیا هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در آئین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ری اظهار کرد: نظریه نظام انقلابی هیچ منافات و تضادی با جوشش انقلابی و نظم اجتماعی و سیاسی ندارد و ما تا ابد از نظریه نظام انقلابی دفاع می‌کنیم.

وی تصریح کرد: تمام جریاناتی که بین جبهه انقلاب اسلام و جبهه کفر و استکبار وجود دارد بر سر همین نظریه نظام انقلابی است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران با اشاره به بحران‌های موجود گفت: دشمنان اسلام همواره انواع تهدیدها و تحریم‌ها به کشور ما اعمال کرده‌اند و ترور الگو و اسطوره مبارزه با تروریست در جهان حاج قاسم سلیمانی را با افتخار عنوان کردند و تصور داشتند جریان مقاومت که بخش عملی نظریه انقلابی است، متوقف می‌شود که اکنون پشیمان هستند.

سردار حسن زاده با اشاره به اینکه پس از شهادت سردار سلیمانی همه دنیا به پا خواست، ادامه داد: وقتی موشک‌های سپاه در پایگاه عین الاسد فرود آمد همه فکر می‌کردند اتفاقی خواهد افتاد اما هیچ چیزی رقم نخورد و کشورهای عربی نظرشان نسبت به آمریکا که نتوانسته بود از خود دفاع کند، تغییر کرد.

وی با اشاره به شیوع کرونا در جهان بیان کرد: تصور می‌شد احتمالاً کشوری که با بیشترین خسارت، تلفات و مشکلات مواجه شود ایران بوده چون سال‌ها مورد تهدید، تحریم و دارای مشکلات اقتصادی است اما امروز در دنیا جزو کشورهای موفق در بحث کرونا هستیم و بسیاری از کشورها می‌خواهند از تجربیات ما استفاده کنند.

فرمانده سپاه استان تهران اضافه کردد: به دنیا ثابت شد که نظریه نظام انقلابی، نظریه برتر است و می‌تواند بشریت را نجات دهد زیرا نظام حاکمیتی که از دل انقلاب اسلامی بیرون آمده باشد می‌تواند ساختارهای خود را بچیند همچنین کشور را اداره کند، بر تصمیمات جهانی اثر بگذارد، راهبردهای اسلام و انقلاب اسلامی را پیش ببرد و در این مکتب انسان‌های شریفی مثل حاج قاسم سلیمانی به دنیا ارائه بدهد.

سردار حسن زاده با بیان اینکه در غرب به مادیات اهمیت می‌دهند اما در فرهنگ انقلابی بیشترین احترام و ارزش برای فرد ریش سفید است، افزود: پس از کرونا در کشورهای دیگر فروشگاه‌ها خالی می‌شود اما در کشور ما همه مردم به کمک هم آمدند و در بحث تولید ماسک به قدری پیشرفت کردیم که می‌توانیم صادرات را آغاز کنیم.

وی با اشاره به تفاوت این فرهنگ غرب و فرهنگ ایرانی اسلامی تصریح کرد: ما بر پایه آرمان‌های خودمان حرکت کردیم و به ایثار مردم که به برکت فرهنگ ایرانی و اسلامی در بحث کمک مؤمنانه در جامعه موج می‌زند افتخار می‌کنیم.

سپاه ری همواره در سطح استان می‌درخشد

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت شهرستان ری گفت: از حدود 16 ماه پیش در ملک ری و در جوار آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) خادم مردم شدم که باعث افتخار است.

سردار حسن زاده با بیان اینکه متولد جنوب تهران هستم و از کودکی خاطرات زیادی در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) دارم، افزود: شهرستان ری فضای معنوی و حس و حال اعتقادی، اخلاقی و مذهبی دارد که حضرت آقا نیز شهرری را به عنوان قبله تهران عنوان کردند.

وی با بیان اینکه سپاه ری همواره در سطح استان می‌درخشد، ادامه داد: وجود سپاه پویا برای ری از واجبات است و یک مکان بهتر لازم دارد که در این راستا حدود سه ماه پیش مکان جدید سپاه ری را کلنگ زنی کردیم و وعده دادیم که تا 18ماه بعد افتتاح می‌شود و امروز نیز تأکید می‌کنیم که در موعد مقرر به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرمانده سپاه استان تهران در ادامه با اشاره به ویژگی‌های سرهنگ فخاری بیان کرد: وی از فرماندهان خوب بود و ویژگی‌های مثبت زیادی دارد لذا طی ماه‌های گذشته که به دنبال فردی برای مسؤول بازرسی سپاه استان که یکی از گلوگاه‌های مهم سپاه است، بودیم در نهایت سرهنگ فخاری را که تبحر زیادی در این زمینه دارد، برای معاونت بازرسی و حقوقی منصوب کردیم.

سردار حسن زاده در پایان به توانمندی‌های سرهنگ قنبری اشاره کرد و گفت: امروز ترکیب مسؤولان ری بهترین ترکیب است و از سرهنگ قنبری که فهم خوبی از ارتباطات بسیج دارد و یک مدیر انسجام بخش است انتظاراتی در زمینه‌های فعال کردن تمام پایگاه‌ها و مساجد، دقت نظر در انتصابات و توجه به بحث تعلیم و تربیت، بصیرت افزایی و محرومیت زدایی وجود دارد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول