اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

فلسفه ایجاد مناطق آزاد در کشور افزایش تولید برای صادرات است

نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: فلسفه ایجاد مناطق آزاد در کشورمان برای افزایش تولید به منظور صادرات است، به همین دلیل منطقه آزاد انزلی نقش ویژه برای مراودات تجاری با اوراسیا دارد.

فلسفه ایجاد مناطق آزاد در کشور افزایش تولید برای صادرات است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 16 اردیبهشت) در جلسه علنی و در موافقت با لایحه توسعه محدوده منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی انزلی اظهار داشت: فلسفه ایجاد مناطق آزاد در کشورمان برای افزایش تولید است.

وی افزود: سرزمین‌های مناطق آزاد باید شرایط را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای صادرات و واردات فراهم کنند به همین دلیل باید تلاش کنیم تولید کنندگان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به آن مناطق برده و معافیت‌های لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به آنها بدهیم تا بتوانند محصولاتشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صادر کنند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس تصریح کرد: منطقه آزاد انزلی 20 سال پیش در وسعت 8 هزار هکتار ایجاد شده است که باید 2 هزار هکتار به آن افزوده شود.

لاهوتی خاطرنشان کرد: بخش صنعتی منطقه آزاد انزلی در 61 هکتار واقع است در حالی که باید این منطقه برای مراودات بازرگانی و تجاری با اوراسیا نقشی ویژه ایفا کند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول