اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پیش‌بینی مشارکت ۱۰ میلیارد تومانی مردم سمنان در «اطعام مهدوی»

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ استان سمنان، از پخت ۳۱۳ هزار پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان و پیش‌بینی مشارکت ۱۰ میلیارد تومانی مردم سمنان در طرح اطعام مهدوی خبر داد.

پیش‌بینی مشارکت ۱۰ میلیارد تومانی مردم سمنان در «اطعام مهدوی»

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد امام خمینی استان سمنان، محمد قوسی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا و تأکید مقام معظم رهبری بر پویش همدلی و مواسات اظهار کرد: طرح اطعام مهدوی در سال جاری توسط کمیته امداد با همکاری ۳۰ آشپزخانه سمنان آغاز شد.

وی بیان کرد: تاکنون شهرستان‌های آرادان، سمنان، میامی، دامغان و امیرآباد شروع به پخت و توزیع غذای گرم با همکاری آشپزخانه‌های کرده‌اند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه مشارکت مردم در اطعام افطاری سال گذشته به پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسید، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود مشارکت مردم در سال جاری با توجه به کمک‌های جمع‌آوری‌شده به ۱۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

قوسی با بیان اینکه جشن آرزوها در سال‌های گذشته به‌صورت حضوری در بوستان‌ها، محفل‌ها، مساجد و سالن‌های ورزشی برگزار می‌شد، تصریح کرد: در سال جاری با توجه به شیوع کرونا جشن آرزوها بر بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/74003/م/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول