اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تأخیر هیأت رئیسه مجلس در قرائت گزارش تفحص قاچاق کالا و ارز

نماینده مردم اراک در تذکری خطاب به هیأت رئیسه مجلس گفت: چرا گزارش هیأت تحقیق و تفحق از قاچاق کالا و ارز قرائت نمی‌شود؟

تأخیر هیأت رئیسه مجلس در قرائت گزارش تفحص قاچاق کالا و ارز

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی‌اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 15 اردیبهشت) در تذکر شفاهی در جلسه علنی خطاب به هیأت رئیسه اظهار داشت: علت تأخیر در قرائت گزارش هیأت تحقیق و تفحص از قاچاق کالا و ارز چیست؟

وی افزود: هیأت تحقیق و تفحص از قاچاق کالا و ارز در سال 96 شکل گرفت و حوزه و زمان فعالیت آن مربوط به همان سال بود. این در حالی است که گزارش این هیأت در سال 97 تقدیم هیأت رئیسه مجلس شد.

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: معاونت نظارت مجلس این گزارش تحقیق و تفحص را رؤیت کرده و دستور چاپ داده است و هم اکنون این گزارش در اختیار هیأت رئیسه است.

کریمی خاطرنشان کرد: متأسفانه دخالت‌های مختلف مانع از قرائت این گزارش شده و حتی هیأت رئیسه دستور اصلاح برخی از موضوعات درون این گزارش را داده است.

وی افزود: اعضای هیأت تحقیق و تفحص بعد از مطالبه اصلاحات لازم آن را آماده کرده و مجددا به هیأت رئیسه بازگرداندند و هم اکنون در نوبت قرائت در صحن علنی است.

وی در پایان گفت: چرا قرائت گزارش تفحص از قاچاق کالا و ارز در دستور کار مجلس قرار نمی‌گیرد این در حالی است که  اهمیت این موضوع به ویژه در سال جهش تولید بسیار زیاد  است لذا هیأت رئیسه باید در روزهای پایانی مجلس دهم دستور قرائت این گزارش را بدهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول