اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

افتتاح اولین آسمان‌نمای ثابت در چهارمحال و بختیاری تا خردادماه

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از افتتاح اولین آسمان نمای ثابت استان خبر داد و گفت: این طرح برای کودکان و نوجوانان استان در حال راه‌اندازی است و تا خردادماه برای استفاده کودکان و نوجوانان افتتاح می‌شود.

افتتاح اولین آسمان‌نمای ثابت در چهارمحال و بختیاری تا خردادماه

فرزاد رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در پایان سال گذشته تمامی فعالیت‌های هنری و حضوری کانون تعطیل شد و از ابتدای تعطیلی مراکز پیک امید مجازی با مشارکت کانون پرورش فکری کشور فعال شد بدین شکل که اعضای کانون با هدایت مربیان در فضای مجازی شروع به تولید آثار هنری و ادبی خود کردند‌.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از راه یافتن حدود ۲۵ اثر کودکان استان در پیک کشور خبر داد و افزود: از اقدامات دیگر کانون می‌توان به برگزاری جشنواره شاهنامه‌خوانی، نقالی و فعالیت‌های مرتبط با شاهنامه اشاره کرد که کودکان، نوجوانان و مربیان استان می‌توانند مهارت‌ها و توانمندی‌های خود را با محوریت شاهنامه در زمینه‌های نقالی و تک‌خوانی ارائه کنند.

وی ادامه داد: این جشنواره تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد و آثار برگزیده ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت به مناسبت بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی اعلام و از آنها تقدیر می‌شود.

رحیمی به توزیع کتاب به صورت الکترونیک اشاره کرد و گفت: کتاب‌های مراکز به صورت الکترونیک و فایل‌های پی‌دی‌اف در اختیار نوجوانان قرار گرفت تا از کتاب خواندن در خانه باز نمانند‌.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به فضاسازی و تجهیز مراکز افزود: باتوجه به تعطیلات ایجاد شده زمینه‌ای برای رسیدگی، تجهیز و زیباسازی مزاکز ایجاد شد که خوشبختانه در حال انجام تغییرات و زیباسازی هستیم.

وی از افتتاح اولین آسمان نمای ثابت استان خبر داد و گفت: این طرح برای کودکان و نوجوانان استان در حال راه‌اندازی است و تا پایان اردیبهشت‌ماه برای استفاده کودکان و نوجوانان استان افتتاح می‌شود.  

انتهای پیام/3339/م

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول