اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

قسمت جدید «قندک و نبات» مناسب ایام روزه داری منتشر شد/انتصاب مدیر روابط عمومی جشنواره تئاتر دانشگاهی

هفتمین قسمت از سری نمایش های قندک و نبات به مناسبت ماه مبارک رمضان از سوی فرهنگسرای رازی به کودکان مهد و پیش دبستانی ارائه شد.

قسمت جدید «قندک و نبات» مناسب ایام روزه داری منتشر شد/انتصاب مدیر روابط عمومی جشنواره تئاتر دانشگاهی

به گزارش خبرگزاری فارس، در مجموعه نمایش های عروسکی «قندک و نبات» دو عروسک بامزه هستند که پیام ها و نکات اخلاقی را با زبانی ساده و در قالب نمایش به کودکان آموزش می دهند .

در هفتمین مجموعه که به مناسبت ماه مبارک رمضان ساخته شده، آداب روزه داری و روزه کله گنجشکی در قالب یک نمایش عروسکی توضیح داده می شود.

علاقه مندان برای استفاده از این نماهنگ ها به اینستاگرام رازی به آدرس farhangsara_razi و یا کانال آپارات منطقه به آدرس www.aparat.com/razi_farhangsara مراجعه و یا در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 5420585 تماس بگیرند.

*مدیر روابط عمومی جشنواره تئاتر دانشگاهی منصوب شد

امیر پارسائیان مهر به عنوان مدیر روابط عمومی و ارتباطات بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران انتخاب شد.

مجتبی جدی دبیر این دوره جشنواره، امیر پارسائیان مهر را به عنوان مدیر روابط عمومی و ارتباطات بیست و سومین دوره جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی منصوب کرد.در متن این حکم آمده است:

«نظر به شایستگی، تجربه های ارزشمند و حسن سابقه جنابعالی در حوزه تئاتر، به موجب این حکم به عنوان مدیر روابط عمومی و ارتباطات بیست و سومین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب می‌شوید.
از آنجا که جشنواره تئاتر دانشگاهی از جمله رویدادهای بزرگ فرهنگی کشور است، انتظار آن می‌رود تا با بهره مندی از نظر اساتید و پیشکسوتان این حوزه، زمینه لازم برای ارتقا و اعتلای تئاتر دانشگاهی و شرایط مطلوب برای تعامل حداکثری با رسانه ها فراهم شود. امید است در پناه خرد لایتناهی در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.»

امیر پارسائیان مهر، دانش آموخته کارشناسی مدیریت جهانگردی و همچنین دانشجوی رشته مدیریت روابط عمومی در دانشگاه پیام نور است که پیشتر در دوره های هفدهم و بیستم و بیست و یکم جشنواره تئاتر دانشگاهی نیز عهده دار سمت مدیر روابط عمومی این جشنواره بوده است. همچنین از سوابق وی می توان به؛ عضو اصلی هیئت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر، مدیر روابط عمومی دومین جشنواره تجسمی دانشجویی ایران، فعالیت خانه هنرمندان ایران، کارشناس روابط عمومی و مسئول گیشه تماشاخانه ایران شهر، عضو پیوسته انجمن متخصصان روابط عمومی ایران و همچنین همکاری های متعدد با گروه ها و جشنواره های مختلف تئاتری و هنری اشاره کرد.

شایان ذکر است، بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، در آبان ماه ۱۳۹۹ به دبیری مجتبی جدی برگزار خواهد شد.

*پویش کودکان آسمانی در فضای مجازی

فرهنگسرای رویش برنامه پویش کودکان آسمانی را همزمان با ایام ماه مبارک رمضان در فضای مجازی و در قالب ویدیو منتشر می کند.

این پویش با هدف آشنایی و علاقه مندی بیشتر کودکان با قرائت آیات نورانی قرآن کریم در قالب ویدیوهای یک دقیقه ای در فضای مجازی بازنشر می شود. خانواده ها می توانند از قرائت قرآن کودکان خود به مدت یک دقیقه تصویربرداری کرده و تا پایان ماه مبارک رمضان مهلت دارند تا  به واتساپ شماره 09021919250 فرهنگسرای رویش ارسال کنند تا در فضای مجازی بازنشر شود. 

فرزند، گلی است که پدر و مادر وظیفه دارند به عنوان باغبان آن را به بهترین وجه پرورش دهند تا عطر دل انگیز آن فضای خانواده و جامعه را شاداب و بانشاط کند. تعلیم قرآن، تربیت دینی، آشنایی بیشتر با متون مذهبی و دینی به نوگلان یکی از این وظایف خطیر والدین است. شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۶۸۸۵۵۱ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول