اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

شبنم قلی‌خانی به رزمایش همدلی هیأتی‌ها پیوست/طبخ روزانه ۲ هزار غذا برای نیازمندان

امام جماعت مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) گفت: این مسجد در ررزمایش همدلی با مشارکت ورزشکاران شهرستان اسلامشهر بنای ۶۰ هزار پرس غذای گرم برای نیازمندان را دارد که شبنم قلی‌خانی بازیگر کشورمان با حضور در مسجد از این تلاش حمایت کرد.

شبنم قلی‌خانی به رزمایش همدلی هیأتی‌ها پیوست/طبخ روزانه ۲ هزار غذا برای نیازمندان

حجت‌الاسلام سیدحسین موسوی، امام جماعت مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) و مسئول هیأت یا مهدی (عج) واوان اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: بعد از توصیه مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان مبنی بر رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در آستانه ماه رمضان برای کمک به نیازمندان، این هیأت با توجه به بیانات معظم‌له در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در راستای بهره‌برداری از تمام ظرفیت‌ها و سرمایه‌ها، با مشارکت قهرمانان ورزشی شهرستان اسلامشهر برنامه‌ریزی کرد. 

 

وی افزود: بنا داریم در ۳۰ شب ماه رمضان، ۶۰ هزار پرس غذای گرم برای نیازمندان شهرستان اسلامشهر طبخ و با حضور ورزشکاران شامل سجاد گنج‌زاده، حمزه زرینی، سیدشاهین موسوی، بهنام مهدی‌زاده، سیدمهرداد زمانی، محمد منصوری، امیرحسین آذری، فرید حقیقی، اصغر عظیمی، سجاد سالاروند، محمد سلیمانی، مهدی بالازاده، حسین مهربان، مهدی ناجی و میثم ایرانشاهی میان نیازمندان توزیع کنیم تا ان‌شاء‌الله سفره سحر آنان را رونق ببخشیم.

 

امام جماعت مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) اضافه کرد: طی روز گذشته شبنم قلی‌خانی بازیگر سینما و تلویزیون و بازیگر نقش مریم مقدس از روند طبخ غذا توسط این مسجد بازدید کرد و سپس با انتشار ویدئویی در فضای مجازی از مخاطبان خواست تا در این رزمایش همدلی شرکت کنند.

 

فیلم پیام این بازیگر را اینجا ببینید:

 

 

وی گفت: از طرف مسجد و هیأت نیز هدایایی که تماماً تولیدات گروه جهادی مانند انگشتر فیروزه، چای هیأت و کتاب «نشاط در خانواده» تألیف شده هیأت، به این بازیگر کشورمان اهدا شد.

مردم و خیرین برای کمک به اجرای هرچه بهتر این طرح، می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۰۶۳۰۰۴۶۳۵ بانک رسالت واریز کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول