اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

وقوع 834 فقره تصادف در محورهای استان در سال98

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در طول سال گذشته 834 فقره تصادف در محورهای استان رخ داده است، گفت: از این میزان 152 فقره منجر به فوت و 684 مورد تصادف جرحی بوده است.

وقوع 834 فقره تصادف در محورهای استان در سال98

حسین مالکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه تصادفات جرحی در ایام تعطیلات نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 80 درصد کاهش داشته است، گفت: نوروز 98 در محورهای مواصلاتی استان 51 فقره تصادف جرحی رخ داده اما در تعطیلات نوروز سال جاری این میزان به 10 مورد کاهش یافته است.

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در نوروز سال گذشته 7 فقره تصادف منجر به فوت در محورهای استان ثبت شد و نوروز 99 این میزان به 5 مورد تصادف کاهش یافت، ادامه داد: در این خصوص نیز شاهد کاهش 29 درصدی بودیم.

وی با بیان اینکه در تصادفات جرحی نوروز سال گذشته 75 نفر مصدوم شدند و اما امسال این میزان به 14 نفر کاهش یافت، اضافه کرد: در تعداد مصدومان نیز شاهد کاهش 81 درصدی هستیم.

مالکی با بیان اینکه همچنین در تعداد افراد فوت شده در تصادفات منجر به فوت شاهد کاهش 30 درصدی هستیم، اضافه کرد: در ایام نوروز سال گذشته 10 نفر در تصادفات فوت کردند اما امسال این میزان به 7 نفر کاهش یافته است.

وی در ادامه با بیان اینکه در طول سال گذشته 834 فقره تصادف در محورهای استان رخ داده است، گفت: از این میزان 152 فقره منجر به فوت و 684 مورد تصادف جرحی بوده است، توضیح داد: در سال 97 کل تصادف 912 فقره بوده است که از این میزان 152 فقره تصادف منجر به فوت و 760 فقره تصادف جرحی ثبت شده است.

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود:میزان افراد فوت شده در تصادفات منجر به فوت در سال گذشته نسبت به سال 97، 5/6 درصد و تعداد مصدومان 12 درصد و کل تصادفات 8/5 کاهش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/3339

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول