اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سرپرستی فدراسیون پزشکی- ورزشی 5 ماهه شد/ ابهام ادامه‌دار درباره برگزاری انتخابات

بیش از 5 ماه است که فدراسیون پزشکی - ورزشی با سرپرست اداره می‌شود و وضعیت آن نامشخص است.

سرپرستی فدراسیون پزشکی- ورزشی 5 ماهه شد/ ابهام ادامه‌دار درباره برگزاری انتخابات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در مصاحبه‌های مختلف خود بارها اعلام کرده به منظور برقراری ثبات در فدراسیون‌ها در تلاش است تا دوره سرپرستی آنها را محدود کند، اگرچه این کار در برخی فدراسیون‌ها صورت گرفت اما بعضی ماه‌هاست با سرپرستی اداره می‌شوند و حتی در برخی، این دوره به بیش از یکسال رسیده است.

یکی از فدراسیون هایی که با سرپرست اداره می شود، پزشکی- ورزشی است که روزهای پرمشغله ای را سپری می کند. با توجه به شرح وظایف و مسئولیت هایی که برای این فدراسیون تعریف شده، با تمامی فدراسیون های ورزشی ارتباط دارد و به ورزشکاران سرویس می دهد. از همین رو اداره آن با سرپرست منطقی به نظر نمی رسد و مشخص شدن تکلیفش، در اداره و مدیریت مطلوب تر آن، موثر است.

با پایان دوره 4 ساله ریاست غلامرضا نوروزی در فدراسیون، آذر ماه سال گذشته مهرزاد خلیلیان به عنوان سرپرست معرفی شد. اکنون، پنج ماه از دوره سرپرستی می‌گذرد و مشخص نیست این موضوع تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. با توجه به شیوع ویروس کرونا و تشکیل ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، فدراسیون‌ پزشکی- ورزشی در چند ماه اخیر فعالیت‌های زیادی داشته است. ضمن اینکه با توجه به در پیش بودن المپیک، این فدراسیون در مسیر آماده سازی تیم ها و ورزشکاران نقش کلیدی و بسزایی دارد. همین لزوم برگزاری انتخابات و مشخص شدن وضعیت این فدراسیون را مهمتر جلوه می دهد.

پیش از این صحبت‌هایی مطرح بود مبنی بر اینکه انتخابات برخی فدراسیون‌ها از جمله پزشکی- ورزشی انتصابی باشد اما این موضوع منتفی شده و رئیس جدید این فدراسیون به سیاق همیشگی با انتخابات مشخص خواهد شد. با این وجود، مشخص نیست چه زمانی وزارت ورزش برنامه انتخابات فدراسیون‌ها از جمله پزشکی ورزشی را برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول