اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

داوری: تخلفات مجمع دوومیدانی به من مربوط نمی‌شود/ نباید زمان را برای کسب سهمیه المپیک از دست بدهیم

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: موضوع تخلفات و حواشی مربوط به من نمی‌شود، چون من هم یک کاندیدا بودم و مسئولان بالاتر باید به آن پاسخ دهند.

داوری: تخلفات مجمع دوومیدانی به من مربوط نمی‌شود/ نباید زمان را برای کسب سهمیه المپیک از دست بدهیم

به گزارش خبرگزاری فارس، افشین داوری درمورد برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی و حواشی مربوط به آن اظهار داشت: در ابتدا باید از فدراسیون قبلی و کیهانی که زحمت کشیدند تشکر کنم. موضوع تخلفات و حواشی مربوط به من نمی‌شود، چون من هم یک کاندیدا بودم و مسئولان بالاتر باید به آن پاسخ دهند. 

وی ادامه داد: فکر می‌کنم جلسه در صحت کامل برگزار شد. مهمتر از همه اینکه خانواده دوومیدانی خوشحال است که خیلی زود تعیین تکلیف شد و می‌توانیم به برنامه‌های خود برسیم. ما شانس این را داریم که چند ورودی المپیک کسب کنیم و با این شرایط نباید زمان را از دست بدهیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد برنامه‌هایش خاطرنشان کرد: ما در سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برنامه‌ریزی کردیم. در کوتاه مدت مسابقات المپیک را داریم. در گذشته 10 ورودی المپیک را در دوره مدیریت قبلی خودم کسب کردیم و از بین آنها یک مدال نقره با ارزش حدادی را به دست آوردیم. امسال هم چند گزینه خوب و جدی داریم که می‌توانند در بهترین شرایط به المپیک رفته و حتی مدال هم کسب کنند. ابتدا باید در کوتاه مدت افرادی که شانس بالایی برای حضور در المپیک را دارند حمایت کنیم. 

داوری که میهمان تلفنی برنامه تلویزیونی رکورد بود، افزود: در برنامه‌های میان مدت وارد بحث بازی‌های آسیایی خواهیم شد. تعدادی از ورزشکاران ما برای آن مسابقات توانایی بسیار خوبی دارند. در 4 سال اخیر ورزشکارانی داشتیم که به هر دلیلی آینده آنها با چالش مواجه شد. ما باید با همدلی کمک کنیم تا اوضاع بهتر شود. هیأت‌های استانی هم باید کمک کنند و همه چیز دست آنها است. با همدلی و هماهنگی باید به سمتی برویم که ابتدا المپیک و سپس بازی‌های آسیایی را به سرانجام برسانیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول