اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

حکم محکومیت قاچاقچی سیگار در البرز صادر شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: قاچاقچی سیگاربه ضبط کالا مکشوفه و ضبط خودرو و جزای نقدی به مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون ریال محکوم شد.

حکم محکومیت قاچاقچی سیگار در البرز صادر شد

علی اکبر مختاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: قاچاقچی سیگار که اخیرا دستگیر شده بود، به ضبط کالا مکشوفه و ضبط خودرو  و جزای نقدی به مبلغ  یک میلیارد و 700 میلیون ریال محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز ادامه داد: عوامل مبارزه با قاچاق نیروی انتظامی استان البرز ضمن بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری مقدار هشت هزار و 500 پاکت سیگار خارجی کشف و پس از تشکیل پرونده، مراتب را به این اداره کل اعلام کردند که موضوع جهت رسیدگی به شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی  البرز ارجاع شد.

مختاری افزود: شعبه رسیدگی کننده به این پرونده، پس از طی شدن مراحل قانونی متهم را علاوه بر ضبط خودرو و کالای قاچاق مکشوفه، به  یک میلیارد و 700 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم نمود.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول