اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اثر «جهش تولید» امسال در زندگی مردم دیده شود

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: توجه به بخش تولید اهمیت فراوانی دارد و اثر «جهش تولید» امسال باید در زندگی مردم دیده شود.

اثر «جهش تولید» امسال در زندگی مردم دیده شود

سردار حمید دامغانی در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: توجه به بخش تولید اهمیت فراوانی دارد و از این‌رو، رهبر معظم انقلاب اسلامی سال‌هاست، عناوین سال را اقتصادی تعیین می‌فرمایند.

وی با بیان اینکه اثر «جهش تولید» امسال باید در زندگی مردم دیده شود، گفت: رهبری تأکید داشتند که «بایستی تولید را به جایی برسانیم که در زندگیِ مردم اثر بگذارد» و به همین خاطر، همه سربازان خط مقدم تولید و صنعت در کشور باید تلاش کنند تا با بهبود فضای کسب و کار، مردم به‌طور ملموس شاهد اثرگذاری جهش تولید باشند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه مسائل اقتصادی کشور امروز باید با دقت بیشتری مورد توجه قرار گیرد تا از حجم مشکلات کنونی کاسته شود، گفت: کارگران و فعالان بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی و تولید امروز نقش مهمی در ارتقای جایگاه استان سمنان در تولید ملی دارند و باید به این نقش توجه شود.

دامغانی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی سال ۱۳۹۹ این سال را تحت عنوان جهش تولید نام‌گذاری کردند تا بار دیگر تأکید شود که راه‌حل خروج از مشکلات اقتصادی ایران اسلامی، اهتمام به تولید داخلی است.

وی بیان کرد: همه مردم و مسؤولان باید به میدان بیایند تا پیام سال رهبری محقق شود و مجموعه بسیج و سپاه نیز در این راه از هیچ کوشش و کمکی دریغ نخواهند کرد.

بازدید فرمانده سپاه استان سمنان از چند واحد تولیدی و صنعتی سمنان

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول