اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بسته خبری| توزیع بیش از یک هزار بسته مواد غذایی در نیشابور، مه‌ولات و تربت حیدریه

رزمایش همدلی در شهرستان‌های خراسان رضوی در حالی ادامه دارد که امروز بیش از یک هزار بسته مواد غذایی در میان نیازمندان شهرستان‌های نیشابور، مه‌ولات و تربت حیدریه توزیع شد.

بسته خبری| توزیع بیش از یک هزار بسته مواد غذایی در نیشابور، مه‌ولات و تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری فارس از خراسان رضوی، رزمایش همدلی در شهرستان‌های این استان در حالی ادامه دارد که امروز بیش از یک هار بسته مواد غذایی در میان نیازمندان شهرستان‌های نیشابور، مه‌ولات و تربت حیدریه توزیع شد.

اجرای رزمایش همدلی بقاع متبرکه نیشابور

همزمان با روزهای بافضیلت و ایام پربرکت ماه مهمانی خدا، ماه ایثار و همدلی با نیازمندان و محرومان، به همت خیرین نیک‌اندیش، مشارکت و کمک‌های مردمی با محوریت مراکز افق بقاع متبرکه  نیشابور، در طرح «ضیافت همدلی» این شهرستان، یک هزار و ۴۵۰ بسته مواد غذایی به ارزش ۲ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال تهیه، بسته‌بندی و بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از بیماری کرونا، در نیشابور توزیع می‌شود.

این کمک‌ها با محوریت مراکز افق بقاع متبرکه امامزاده سید حمزه(ع) عشق‌آباد، تکیه ابوالفضلی(ع) و قدمگاه رضوی نیشابور صورت گرفت.

دومین مرحله از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در عشق آباد نیشابور با همکاری خیرین نیک‌اندیش، کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی، قرارگاه نیکوکاری شهید «عزیزآبادی» میان جلگه زیر نظر ستاد نماز جمعه این بخش با محوریت مرکز افق بقعه متبرکه امامزاده سید حمزه(ع) عشق‌آباد، یک هزاربسته موادغذایی به ارزش ۲ میلیارد ریال، شامل برنج، روغن، گوشت مرغ، حبوبات، ماکارونی، رب، سویا، قند و چای، خرما و پنیر، تهیه و بسته بندی شد و برای کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از ویروس کرونا توزیع می‌شود.

همچنین  تعداد ۳۵۰ بسته مواد غذایی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال، در  محل بقعه متبرکه تکیه ابوالفضلی(ع) و ۱۰۰ بسته‌ مواد غذایی به ارزش ۸۰ میلیون ریال در محل بقعه متبرکه قدمگاه رضوی به همت مراکز افق این بقاع متبرکه و کمک‌های مردمی و خیرین، تهیه و  بسته‌بندی شد و برای  کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا، توزیع می‌شود.

۸۵۰ بسته مواد غذایی در قالب طرح کمک مومانه بین نیازمندان مه‌ولات توزیع می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه مه ولات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در قالب طرح کمک مومنانه ۸۵۰ بسته غذایی بین نیازمندان مه‌ولاتی توزیع می‌شود.

سرهنگ پاسدار محمد حسن مقدم تصریح کرد: اقلام بسته‌های مذکور شامل ۱۰ تن مواد غذایی از جمله ۴ تن برنج، ۲ مرغ، یک تن گوشت قرمز و ۳ تن ماکارانی، رب خرما و روغن است که در طول ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی افزود: ۴۵۰ بسته مواد غذایی شامل مرغ و برنج و ۴۰۰ بسته مواد غذایی دیگر شامل برنج، روغن، ماکارانی، رب و خرما بوده که ارزش آن یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال است.

کمک‌های مومنانه راهی منازل نیازمندان روستای سرهنگ تربت حیدریه شد

رزمایش همدلی، مساوات و کمک مومنانه با هدف کمک به اقشار آسیب‌دیده از شیوع کرونا و حمایت از خانواده‌های نیازمند همزمان ‌با ماه مبارک رمضان در روستای سرهنگ بخش رخ برگزار شد.

دهیار روستای سرهنگ بخش رخ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: با هدف عمل به بیانات رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر کمک‌های مومنانه و رزمایش همدلی، مساوات و کمک مومنانه، خیرین و اعضای سخاوتمند این روستا مانند دیگر مردم نقاط کشورمان وارد میدان عمل شده با هدف دستگیری از نیازمندان و گشایش گره کوچکی از مشکلات این عزیزان در سومین مرحله با تهیه ۲۰ بسته معیشتی به کمک نیازمندان  شتافتند.

 احمد بخشی با بیان اینکه این اقلام شامل برنج، قند، روغن و گوشت گوسفند است، تصریح کرد: همچنین  تعدادی از خیران روستای سرهنگ با کمک‌های نقدی در این امر خداپسندانه به همنوعان خود در برگزاری رزمایش، مساوات، همدلی و کمک مومنانه رفتند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون در سه مرحله کمک‌های نقدی خیرین برای تهیه مایحتاج عمومی به ارزش 404 میلیون ریال برای خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا ویروس در قالب کمک‌های مومنانه جمع‌آوری و در این راستا هزینه شد.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول