اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده مجلس: ماهواره «نور» نشان داد در شرایط تحریمی هم امکان توسعه وجود دارد

نماینده مردم لامرد و مهر به پرتاب موفق ماهواره نور در شرایط تحریمی اشاره کرد و گفت: در شرایط تحریمی نیز امکان توسعه پیشرفت و آبادانی کشور وجود دارد.

نماینده مجلس: ماهواره «نور» نشان داد در شرایط تحریمی هم امکان توسعه وجود دارد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ سید محسن علوی نماینده مردم لامرد و مهر امروز 14 اردیبهشت 1399 در نطق میان‌دستور خود ضمن تقدیر و تشکر از وزارت بهداشت و کادر درمان و پزشکی کشور در مقابله با ویروس کرونا، یاد سپیدپوشان درمانی کشور که در این راه شهید شده‌اند را گرامی داشت. 

وی به پرتاب موفق ماهواره نور در شرایط تحریمی اشاره و تأکید کرد: در شرایط تحریمی نیز امکان توسعه پیشرفت و آبادانی کشور وجود دارد. 

وی با اشاره به افتتاح چندین طرح و پروژه در حوزه انتخابی خود و همچنین افتتاح کارخانه آلومینیوم، مجموعه ورزشی حاج قاسم لامرد، ترمینال جدید فرودگاهی لامرد اشاره و تأکید کرد: لامرد و مرد به قطب صنعتی فارس تبدیل شده است و اتفاقاتی که در این شهرستان افتاده متضمن منافع اقتصادی استان فارس است. 

وی تأکید کرد: اقدامات انجام شده در حوزه انتخابی مهر و لامرد موجب اشتغال 500 نفر از جوانان این شهرستان شده و با احداث شهرک آلومینیوم در سال جهش تولید، شاهد اشتغال‌زایی جوانان برومند استان فارس خواهیم بود.

وی در پایان نیز به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره و از مسئولان خواست که در جهت رفع آنان اهتمام بورزند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول