اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

نام‌نویسی از 25000 نفر مطالبه‌گر برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب

عضو هیات موسس جمعیت گام دوم انقلاب اسلامی گفت: این جمعیت تاکنون با نام‌نویسی از ۲۵۰۰۰ نفر از سراسر کشور به‌دنبال مطالبه‌گری برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب است.

نام‌نویسی از 25000 نفر مطالبه‌گر برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب

عبدالرحمن معاشر عضو هیات موسس جمعیت گام دوم انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با بیان اینکه جمعیت گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین تشکل سیاسی کشور در حال طی مراحل قانونی تاسیس  است، گفت: این جمعیت تاکنون با نام نویسی از ۲۵۰۰۰ نفر از سراسر کشور به دنبال مطالبه گری برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب است. 

وی افزود: کلیه افرادی که قصد عضویت و حضور در جلسه مجمع عمومی موسس این تشکل را دارند از طریق تارنمای gaamdovom.net ثبت نام نموده و بلافاصله بصورت آنلاین کارت عضویت جهت ورود به جلسه مجمع عمومی موسس را دریافت می کنند. 

معاشر ادامه داد: چهارشنبه گذشته جلسه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب جهت بررسی اساسنامه و مرامنامه این جمعیت تشکیل شد لیکن جهت بررسی بیشتر موضوع،  تصمیم گیری به جلسه بعدی کمیسیون ارجاع شد.

وی تاکید کرد: پیش بینی می‌شود با توجه به تعداد اعضای این جمعیت، جلسه مجمع عمومی موسس باید در یکی از ورزشگاه‌های بزرگ تهران تشکیل شود و با توجه به شرایط کشور احتمالا امکان برگزاری آن تا تیرماه نباشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول