اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ظرفیت جدید کاروان‌های حج تمتع سال 1399 اعلام شد

مدیردفتر حج و زیارت آذربایجان‌شرقی از اولویت‌های جدید اعزام به خانه خدا خبر داد.

ظرفیت جدید کاروان‌های حج تمتع سال 1399 اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز امیر روحی‌ملکی اظهار داشت: دارندگان فیش حج تمتع در تیرماه تا پایان شهریور۸۶ نیز می‌توانند در کاروان‌های حج تمتع ثبت‌نام‌کنند. 

وی افزود: دارندگان این فیش‌های حج  به تاریخ  تیرماه 86 به‌عنوان اولویت‌های ذخیره برای تکمیل ظرفیت خالی کاروان‌های حج تمتع 99 استان می توانند از روز شنبه مورخ  13‏/02‏/99 ساعت 10 صبح جهت ثبت‌نام در یکی از کاروان‌های دارای ظرفیت خالی به سامانه رزرو سازمان حج و زیارت به آدرس   https:‏/‏/reserve.haj.ir مراجعه و نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

مدیر دفتر حج و زیارت آذربایجان‌شرقی افزود: زمان مراجعه  ودیعه‌گذاران مردادماه 86 نیز از ساعت 10 صبح روز دوشنبه  99/2/15 همچنین ودیعه‌گذاران شهریورماه 86  هم از ساعت 10 صبح  روز چهارشنبه  99/2/17 به سامانه  https://reserve.haj.ir خواهد بود.

روحی ملکی، سهمیه حج تمتع آذربایجان‌شرقی را 4 هزار و 300 زائر عنوان و خاطرنشان کرد: تمام کاروان‌های استان آذربایجان‌شرقی مدینه قبل هستند و اعزام حجاج استان از نیمه اول ذیقعده آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول