اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

برنامه‌های 14 و 15 خرداد و روز قدس با توجه به شرایط برگزار می‌شوند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: برنامه‌های بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و روز قدس بر حسب شرایط بیماری کرونا برگزار می‌شوند.

برنامه‌های 14 و 15 خرداد و روز قدس با توجه به شرایط برگزار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین انجم‌شعاع صبح امروز در ستاد بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، به ویژگی‌های شخصیتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: تاریخ شخصیت‌هایی همچون امام خمینی (ره) کمتر به خود دیده است، فردی که به غیر خدا به هیچ چیز فکر نمی‌کرد و تنها رضای خدا در کارها را می‌دید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: امام خمینی (ره) تنها به وظیفه دینی و الهی که به عهده داشتند فکر می‌کردند، رضای خدا را دنبال می‌کردند، ولو اینکه عده‌ای از این حرکت ناراحت باشند و خوششان نیاید. 

وی با بیان اینکه، امام راحل خود را مامور به وظیفه و ادای تکلیف الهی می‌دانستند، عنوان کرد: تفکرت ایشان نشات گرفته از تفکرات عاشورایی بود.

انجم‌شجاع ادامه داد: امام خمینی (ره) قیام خود را بنا به وظیفه آغاز کرد و مردم هم پشت ایشان حضور یافتند و پیروزی حاصل شد. 

انجم‌شعاع گفت: ویژه برنامه‌های روز قدس و بزرگداشت 14 و 15 خرداد با توجه به شرایط برگزار می‌شوند، شهرهایی که به لحاظ بیماری کرونا در وضعیت سفید قرار داشته باشند، راهپیمایی روز قدس و برنامه‌های ارتحال امام با حضور شهروندان دایر خواهند بود و در غیر این صورت به شکل مجازی و از طریق رسانه‌ای گرایمداشت ایام باشکوه تمام خواهیم داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه روز قدس و بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد فراموش نشدنی هستند، گفت: برای 14 و 15 خرداد برنامه‌های دیده شده است که با رعایت شرایط برگزار می‌گردند.

وی بیان کرد: برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تحت هیچ شرایطی تعطیل نیستند، اما با توجه به شرایط و با تغییر روش‌ها با باشکوه همیشگی برگزار می‌شوند.

انجم‌شعاع گفت: تولیدات محتوایی از فضای مجازی و رسانه‌ها در این ایام خواهیم داشت و شخصیت امام خمینی (ره) و رهبری ایشان در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و غیره معرفی می‌شود.

انتهای پیام/80017/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول