اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توزیع 9 هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مؤمنانه لنجان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان گفت: گروه‌های جهادی با کمک خیران تعداد ۳ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در اختیار نیازمندان قرار دادند، در مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه نیز ۵ هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی تدارک دیده شده و در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

توزیع 9 هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مؤمنانه لنجان

حمیدرضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنجان، در خصوص توزیع گسترده بسته‌های حمایتی در لنجان اظهار کرد: پس از فرمان رهبر معظم انقلاب در نیمه ماه شعبان مبنی بر اجرای رزمایش کمک مؤمنانه ۱۵۰ رده پایگاه‌های مقاومت بسیج شناسایی نیازمندان واقعی را آغاز کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: پس از شناسایی نیازمندان، خیران و آحاد مردم با تحویل کمک‌های نقدی و غیرنقدی خودشان در این طرح مشارکت کردند تا بسته‌های معیشتی با رعایت کرامت انسانی تا نیمه ماه مبارک رمضان در میان نیازمندان توزیع شود.

وی تصریح کرد: در مرحله اول این رزمایش ۵ هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی تدارک دیده شده و در مرحله دوم این رزمایش کمک‌های مردمی پس از ولادت امام حسن(ع) تا روز عید سعید فطر جمع‌آوری و توزیع خواهد شد.

محمدی افزود: بسته‌هایی که تاکنون توزیع شده شامل ماکارونی، رب، خرما، روغن برنج گوشت و مرغ است که ارزش هر بسته حدود ۳۰۰ هزار تومان است و علاوه بر مواد خوراکی یک بسته فرهنگی متناسب با ماه مبارک رمضان را نیز شامل می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: طبق سنت هر ساله گروه‌های جهادی با کمک خیران نسبت به تهیه بسته‌های غذایی برای نیازمندان پیش از آغاز سال جدید اقدام کردند که بر همین اساس تا پایان سال ۹۸ تعداد ۳ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

انتهای پیام/۶۳۰۸۱/ر۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول