اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

درخواست بسیج دانشجویی علم و صنعت از معاون آموزشی دانشگاه درباره پایان نامه دانشجویان

بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت طی نامه‌ای به معاون آموزشی این دانشگاه با اشاره به تعطیلی دانشگاه‌ها به دلیل شیوع کرونا نکاتی را درباره روند تکمیل پایان نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی مطرح کرد.

درخواست بسیج دانشجویی علم و صنعت از معاون آموزشی دانشگاه درباره پایان نامه دانشجویان

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت در نامه‌ای با اشاره به تعطیلی دانشگاه‌ها به دلیل شیوع کرونا از معاون آموزشی این دانشگاه خواست تا آن دسته از دانشجویان تحصیلات تکمیلی که نیاز به استفاده از امکانات آزمایشگاهی دارند؛ در تمام بازه تعطیلی امکانات رفاهی دانشگاه (بویژه دانشجویان ساکن خوابگاه) مشمول جرایم آموزشی و نقدی نشوند.

متن نامه این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر واحدی

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت ایران

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و با احترام به استحضار می‌رساند؛ با توجه به استمرار طولانی مدت تعطیلی دانشگاه و نیاز برخی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی (بویژه ورودی مهر96) به حضور در محیط دانشگاه برای استفاده از امکانات آزمایشگاهی یا تحقیقات خاص جهت تکمیل پایان نامه خود، باعث گردیده روند تکمیل پایان نامه دانشجویان دچار اختلال شود.

فلذا پیشنهاد می‌شود با تشکیل کمیته‌ای منتخب در هر دانشکده یا بصورت دانشگاهی با پایش پایان نامه‌های دانشجویی، آن دسته از دانشجویان تحصیلات تکمیلی که نیاز به استفاده از امکانات آزمایشگاهی یا انجام تحقیقات خاص دارند تا آغاز از سرگیری برنامه تحقیقاتی خود، در تمام بازه تعطیلی امکانات رفاهی دانشگاه(بویژه دانشجویان ساکن خوابگاه) مشمول جرایم آموزشی و نقدی نشوند.

در ضمن از آنجایی که تعدادی تجربه موفق دفاع از پایان نامه به صورت مجازی ثبت شده است، تقاضا می‌گردد جهت آشنا شدن کارشناسان آموزشی و اساتید با روند دفاع مجازی و پابرجا بودن مشکلاتی از جمله سخت گیری داوران نسبت به برگزاری مجازی جلسه دفاع از پایان نامه⸵ در تاریخ 15 خرداد ماه به عنوان پایان مهلت داده شده به دانشجویان تجدید نظر نمایید.

پیشاپیش از توجه جنابعالی سپاس گزاریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول