اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ملوان خانه اول من است/ لیگ نیمه‌کاره بهترین تصمیم است

هافبک تیم فوتبال ملوان انزلی با بیان اینکه لیگ نیمه‌تمام بهترین تصمیم از سوی مسؤولین فدراسیون فوتبال است، گفت: حفظ سلامت ورزشکاران بایستی اولویت اصلی تصمیم گیران ورزش کشور بوده و سلامت ورزشکاران فدای لیگ نشود.

ملوان خانه اول من است/ لیگ نیمه‌کاره بهترین تصمیم است

محمدرضا نقدی پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لاهیجان با اشاره به زمزمه‌هایی مبنی بر آغاز رقابت‌های لیگ یک فوتبال اظهار کرد: تمریناتمان را به‌صورت انفرادی پیگیری می‌کنیم ولی بلاتکلیفی ناشی از بیماری کرونا به سود فوتبال نیست.

وی با بیان اینکه تمرینات افرادی پاسخگوی نیاز ورزشکاران حرفه‌ای نیست، تصریح کرد: فوتبال ورزشی گروهی بوده و برای رسیدن به اوج آمادگی نیاز به حضور در تمرینات مدون و گروهی است؛ بازیکنان با تمرینات انفرادی توانایی رسیدن به اوج آمادگی بدنی را ندارند.

هافبک تیم فوتبال ملوان انزلی با تأکید بر اینکه برای بازگشت به جمع قوهای سپید یک تماس از سوی مدیریت باشگاه کافی بود، افزود: ملوان خانه اول و آخر من بوده و همواره نتایج و بازی‌های این تیم را دنبال می‌کردم، پس از مذاکره با آقای پژمان نوری به خانه خود بازگشتم.

نقدی پور با بیان اینکه لیگ یک فوتبال جایگاه حقیقی ملوان نیست، خاطرنشان کرد: صعود ملوان به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال هدف غایی بازیکنان است؛ آغاز رقابت‌های لیگ یک فوتبال در شرایط کنونی به صلاح نبوده و معتقدم لیگ نیمه‌تمام بهترین تصمیم از سوی مسؤولین فدراسیون فوتبال است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از شهرهای کشورمان در وضعیت قرمز قرار دارند، بیان کرد: حفظ سلامت بازیکنان و خانواده بازیکنان بایستی اولویت اصلی تصمیم گیران ورزش کشور بوده و سلامت ورزشکاران فدای لیگ نشود.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول