اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مردم آذربایجان‌شرقی 31 هزار میلیارد ریال مالیات دادند/ تحقق 33 هزار میلیون ریالی درآمدهای عمومی

رئیس سازمان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: درآمدهای عمومی استان در سال 1398 از 33 هزار و 950 میلیون ریال فراتر رفت.

مردم آذربایجان‌شرقی 31 هزار میلیارد ریال مالیات دادند/ تحقق 33 هزار میلیون ریالی درآمدهای عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، داود بهبودی  امروز در حاشیه نخستین جلسه مجازی شورای برنامه ریزی، توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی استان در سال 99 در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال 1398 از درآمدهای مالیاتی استان 31 هزار و 700 میلیارد ریال تحقق یافت.

وی افزود: از رقم مصوب حدود سه هزار و 740 میلیارد ریالی سایر درآمدهای استان نیز حدود 60 درصد یعنی بالغ بر دوهزار و 240 میلیارد  ریال در سال گذشته تحقق یافت.

بهبودی توضیح داد: در این جلسه عملکرد بودجه استان در سه بخش درآمد، اعتبارات هزینه ای و اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در سال 1398 مورد بررسی قرار گرفت؛ بر این اساس درآمدهای عمومی استان به رقم 33 هزار و 950 میلیون ریال بالغ شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: همچنین رقم 6 هزار و 33 میلیون ریال اعتبارات هزینه‌ای (جاری) و بالغ بر پنج هزار و 772 میلیون ریال اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به اجرای پروژه‌های عمرانی استان اختصاص یافت.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: اعتبارات پروژه‌ها و دستگاه‌های ملی در ارقام مذکور لحاظ نشده است که با در نظر گرفتن آنها مجموع اعتبارات از 100 هزار میلیارد ریال فراتر می رود.

بهبودی یادآور شد: در این جلسه پروژه‌های پیشنهادی استان برای تحقق شعار جهش تولید طرح و مقرر شد برای تصویب نهایی به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی ابراز داشت: عملکرد سال 98 و پروژه های پیشنهادی سال 99 اقتصاد مقاومتی استان نیز از دیگر موارد مطروحه در جلسه امروز بود.

وی افزود: در این جلسه 12 مصوبه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری و شهری، آمایش سرزمین و محیط زیست مورد طرح، بررسی و تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام/60026

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول